Pauline schreef:Die heb ik nooit Anne, die schijnt niet goed te zijn en vaak gemaakt van slechte kokosnoten, dat wil ik dan ook weer niet. Ik heb altijd de biologische extra virgin cocosoil.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pauline schreef:Die heb ik nooit Anne, die schijnt niet goed te zijn en vaak gemaakt van slechte kokosnoten, dat wil ik dan ook weer niet. Ik heb altijd de biologische extra virgin cocosoil.
charmed schreef:heb je al eens een Iberogast geprobeerd, dat moet je als een kuurtje innemen, eerst de maximale dosering en als het goed gaat 2 weken doorgaan en dan afbouwen (halveren) Iberogast brengt maag/darmen in balans. Wellicht dat je dan geen voedsel meer omhoog voelt komen?
Laika schreef:Ben je al bij een osteopaat geweest?Ja maar niet voor deze klachten. Mijn onderliggende afwijking (Syndroom van Stickler) maakt dat ook behandeling door de osteopaat niet altijd goed uitpakken voor mij. Mijn schouder- en nekklachten zijn ooit behandeld door de osteopaat, maar daardoor werd het veel erger.
MargaS schreef:Ik zou het zeker proberen Pauline. Het heeft verder geen smaak, ook niet bij oprispingen maar het voelt prettig van binnen.Ik ga het zo direct proberen!
Nynke schreef:Sterkte en knuffels voor PlienEigen schuld! Je zei nog 'nee hoor je hoeft hem niet gelijk te brengen, ga hem toch vandaag nog niet gebruiken'![]()
![]()
![]()
OT: Yesco en Mayla vonden het noodzakelijk om vanmiddag in een dooie vis te gaan liggen rollen. Fijn.![]()
Gelukkig was net vandaag de douchekop met slang die je kan vastmaken aan de keukenkraan binnengekomen, dus die konden we meteen uitproberen.
Martine-Tom schreef:Eigen schuld! Je zei nog 'nee hoor je hoeft hem niet gelijk te brengen, ga hem toch vandaag nog niet gebruiken'Klopt, maar ik was er nu dus wel erg blij mee !!!
Pauline schreef:Ik ga het zo direct proberen!Eén theelepeltje op een glas water? Haha Ik heb niks geproefd.
Edit: het zit erin, maar het smaakt naar zout! Niet heel erg, wel lekker vind ik.