Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
heb je al eens een Iberogast geprobeerd, dat moet je als een kuurtje innemen, eerst de maximale dosering en als het goed gaat 2 weken doorgaan en dan afbouwen (halveren) Iberogast brengt maag/darmen in balans. Wellicht dat je dan geen voedsel meer omhoog voelt komen?
Pauline schreef:Die heb ik nooit Anne, die schijnt niet goed te zijn en vaak gemaakt van slechte kokosnoten, dat wil ik dan ook weer niet. Ik heb altijd de biologische extra virgin cocosoil.
Door Pauline
charmed schreef:heb je al eens een Iberogast geprobeerd, dat moet je als een kuurtje innemen, eerst de maximale dosering en als het goed gaat 2 weken doorgaan en dan afbouwen (halveren) Iberogast brengt maag/darmen in balans. Wellicht dat je dan geen voedsel meer omhoog voelt komen?

Ja ook al geprobeerd en ik voel ook geen voedsel omhoog komen, hele enkele uitzonderingen daar gelaten. Ik voel een klemmende pijnlijke plek links in mijn middenrif en daar zit ook een bult en uitstraling achter mijn strottenhoofd en een drukkend benauwd gevoel als ik ga liggen.
Door Radja
Wat jij beschrijft Pauline,lijkt erg op het syndroom van Tietze :-\

Beterschap :-*
Door Pauline
Laika schreef:Ben je al bij een osteopaat geweest?
Ja maar niet voor deze klachten. Mijn onderliggende afwijking (Syndroom van Stickler) maakt dat ook behandeling door de osteopaat niet altijd goed uitpakken voor mij. Mijn schouder- en nekklachten zijn ooit behandeld door de osteopaat, maar daardoor werd het veel erger.
Door Kaio
He bah Pauline, dat is niet niks. Al die verdere onderzoeken en evt. operatie, maar ja wat je nu omschrijft wat je hebt aan klachten is ook 3 keer niks.
Sterkte met het hele circus en beterschap!
Door Nynke
Sterkte en knuffels voor Plien :-* :-* :-*

OT: Yesco en Mayla vonden het noodzakelijk om vanmiddag in een dooie vis te gaan liggen rollen. Fijn. :cool:
Gelukkig was net vandaag de douchekop met slang die je kan vastmaken aan de keukenkraan binnengekomen, dus die konden we meteen uitproberen.
Door MargaS
Ik zou het zeker proberen Pauline. Het heeft verder geen smaak, ook niet bij oprispingen maar het voelt prettig van binnen.
Door Pauline
MargaS schreef:Ik zou het zeker proberen Pauline. Het heeft verder geen smaak, ook niet bij oprispingen maar het voelt prettig van binnen.
Ik ga het zo direct proberen!

Edit: het zit erin, maar het smaakt naar zout! Niet heel erg, wel lekker vind ik.
Door Martine-Tom
Nynke schreef:Sterkte en knuffels voor Plien :-* :-* :-*

OT: Yesco en Mayla vonden het noodzakelijk om vanmiddag in een dooie vis te gaan liggen rollen. Fijn. :cool:
Gelukkig was net vandaag de douchekop met slang die je kan vastmaken aan de keukenkraan binnengekomen, dus die konden we meteen uitproberen.
Eigen schuld! Je zei nog 'nee hoor je hoeft hem niet gelijk te brengen, ga hem toch vandaag nog niet gebruiken' ;D
Door Nynke
Martine-Tom schreef:Eigen schuld! Je zei nog 'nee hoor je hoeft hem niet gelijk te brengen, ga hem toch vandaag nog niet gebruiken' ;D
Klopt, maar ik was er nu dus wel erg blij mee !!!
Door MargaS
Pauline schreef:Ik ga het zo direct proberen!

Edit: het zit erin, maar het smaakt naar zout! Niet heel erg, wel lekker vind ik.
Eén theelepeltje op een glas water? Haha Ik heb niks geproefd.
Door Hope
Mijn rikketik doet vreemd :-\

Zit ik rustig op de bank, gaat mijn hart ineens tekeer of ik een marathon gelopen heb. Mijn arm (links) doet ook pijn.
Huisarts gebeld, mag ik over een uurtje heen. Heel eerlijk gezegd vind ik dat nu best lang duren :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door