judith1967 schreef:Zo vreselijk veel hebben we er ook niet. Ik plant ze wel en hopelijk hebben we dan een mooie tomatenoogst dit jaar. Lekker saus van maken en invriezen.![]()
Ik ook niet,even een oproepje plaatsen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
judith1967 schreef:Zo vreselijk veel hebben we er ook niet. Ik plant ze wel en hopelijk hebben we dan een mooie tomatenoogst dit jaar. Lekker saus van maken en invriezen.![]()
Ik ook niet,even een oproepje plaatsen?
Nynke schreef:Zo vreselijk veel hebben we er ook niet. Ik plant ze wel en hopelijk hebben we dan een mooie tomatenoogst dit jaar. Lekker saus van maken en invriezen.Bij ruimtegebrek heb ik wel een tuin in de aanbieding
Martine-Tom schreef:Bij ruimtegebrek heb ik wel een tuin in de aanbiedingKijk Nynke!
Martine-Tom schreef:Bij ruimtegebrek heb ik wel een tuin in de aanbiedingKlopt, maar geen kas !! En tomaten in de volle grond vind ik niks. Doen ze het hardstikke goed, heb je een weekje regen in augustus en is alles beschimmeld.
judith1967 schreef:Ik heb nu al een paar jaar tomatenplanten gehad.Grote tomaten en vorig jaar cherrytomaatjes,maar ik vind bij allebei de schil zo ontzettend taai.Weet niet wat ik verkeerd doe/heb gedaanWat regelmatiger water geven dacht ik.
Dus daarom had ik zoiets van dit jaar even geen tomaatjes
Nynke schreef:Wat regelmatiger water geven dacht ik.
OT: Ik heb roest in mijn knoflook en daar ben ik niet blij mee![]()
![]()
Dat betekent dat ik, als ze de oogsttijd halen, waarschijnlijk veel kleinere bollen krijg dan in de planning was
Daarnaast kan ik het volgend moestuinjaar geen alliumsoorten, dus knoflook, ui en prei, planten. Da's mooi k*t.
eelke schreef:-4 vannachtik denk dat ik opnieuw kan beginnen