Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
Nou ja, ik zou laaiend zijn als iemand voer in mijn tuin zou kiepen.
Door jasmijn
Het is dus niet zo heel erg raar dat toen ik het ondekten de helen wandeling heb lopen vloeken op de persoon die zo iets zou doen >:( >:( >:( >:(

Ik hoop ook echt dat het over is want dit was echt vervelend.

Het is trouwens vandaag even een klaag dagje.
Mijn zusje vertelden me net dat ze nu dus echt uit huis gaat, ze heeft een kamer gevonden in leiden voor een fijn prijsje.

Wat hier te klagen aan is is dat mijn geweldig ouders vinden dat mijn zusje van 19 nu dus van huis weg loopt en haar het licht in haar ogen niet gunnen :-X
De kamer is beschikbaar van af 1 mei dus moet ze 30 april het huis uit zijn van mijn ouders, ook krijgt ze amper spullen mee.
Haar bureau, haar bed en haar kleding kast mag ze niet mee nemen >:(
Ze mag enkel haar kleding en boeken mee nemen :-X

Ik word hier echt heel verdrietige van want mijn ouders zijn hun ontevredenheid over mij en mijn ouderen zus nu op mijn jonger zusje af aan reageren :'(
Ik en mijn ouderen zus zijn nog teminsten op een leuken manier het huis uit gegaan en hebben gewoon onze spullen mee gekregen en zelf exstra spullen van onze ouders gekregen, mijn zusje heeft echt niks gedaan om dit te verdienen :'(

Maar goed het zal de rechtvaardige straf wel zijn voor het feit dat ze "weg loop" van ze :???:
Want het is totaal ongehoord dat iemand van 19 jaar op haar zelf wilt wonen in de stad waar ze naar school gaat zo dat ze op de fiets naar school kan, inplaats van in een stad te blijven wonen waar bij ze de fiets, de trein en dan een bus moet pakken om op school te komen ::)

Zal echt blij zijn als mijn zusje dadelijk op kamers zit, hoef ik ook niet elke keer in deze shit getrokken te worden.
Word er gewoon zo boos en verdrietig van als ik elke keer weer hoor hoe mijn ouders mijn zusje behandelen :'( :'(
Het is ook echt niet dat ze een probleem kind is of verkeerden mensen mee naar huis brengt of elke nacht aan het feesten is of noem maar op, ja ze gaat wel eens naar een feestje maar ze werkt hard, ze studeer hard en doet heel erg haar best om een goed leven voor zich zelf te krijgen.

( ze zou eventuweel bij mij komen wonen maar dat was gewoon echt niet handig voor haar omdat ik zo ver weg woon van de school waar ze heen gaat )

Heb net even een potje zitten janken hier om, ook om het feit dat ik haar financieel niet kan helpen of een bed voor haar kan kopen :'( :'( :'( :'(
Door pluk
:bigarmhug: voor Jasmijn

Weet je, ik heb hier al hele inrichtingen voorbij zien komen en via lijntjes door heel Nederland vervoert zien worden. Misschien zijn er hier wel mensen die wat meubels over hebben voor je zusje?
Door Mowgli
pluk schreef::bigarmhug: voor Jasmijn

Weet je, ik heb hier al hele inrichtingen voorbij zien komen en via lijntjes door heel Nederland vervoert zien worden. Misschien zijn er hier wel mensen die wat meubels over hebben voor je zusje?
+1
Wat verdrietig dat je ouders zo reageren...

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Door mizzsylver
Beterschap voor de gewonden! :fever:

+1
Je ouders snappen niet wat ze doen, zo jammer. Ik heb nu geen contact meer met de mijne, werd op mn 17e eruit gezet en moest wel al mn spullen meenemen. Anders hadden ze er nog werk aan ook om mijn zooi op te ruimen :-X
Wie weet zijn er hier wel wat mensen die nog wat spulletjes over hebben :)
Door Anne in Zweden

+ 2. Wat erg als je ouders zo zijn... :( :'( Sterkte met de hele toestand.
Door Radja
:bigarmhug: en weet je Jasmijn,al zou jouw zusje veel uitgaan,laat thuiskomen dan zou ze precies doen waar ze de leeftijd voor heeft! En ze is student,dan hoort ze naast haar studie van het studentenleven te genieten! Lekker gaan leven in Leiden,gaat sowieso heel veel in reistijd schelen,en ook geen frustratie meer! Kortom ze gaat er alleen maar op vooruit!
En idd, 1 oproep en je hebt hier op BP waarschijnlijk zo een 'nieuwe' inboedel bijelkaar!
Door frodo quin
Ik vind het echt heel grof van je ouders. Je eigen kind dat op de koop toe niets misdaan heeft niet steunen, wel in tegendeel,...

Misschien is er met een oproep hier en een lijntje wel wat te regelen, veel mensen hebben toch spullen staan dat ze niet meer nodig hebben.
Door Lizetta
Ik heb waarschijnlijk wel wat dingen... Wij gaan in augustus verhuizen en binnenkort beginnen met opruimen. Wat heeft ze nodig?
Door Kim_S
Mijn knollie heeft hoogstwaarschijnlijk last van haar tanden :(

Ze werd wat mager, dus weer een kuurtje gegeven tegen zand, hielp niks, en getest op wormen, niks te vinden. Ze loopt de hele dag te grazen in de wei, met ruim voldoende gras, maar ze blijft dus afvallen.

Dus nu de tandarts maar gemaild of hij zsm langs kan komen. Gelukkig was mijn bankrekening al leeg voor deze maand :-\
Door Lil
Kim_S schreef:Mijn knollie heeft hoogstwaarschijnlijk last van haar tanden :(

Ze werd wat mager, dus weer een kuurtje gegeven tegen zand, hielp niks, en getest op wormen, niks te vinden. Ze loopt de hele dag te grazen in de wei, met ruim voldoende gras, maar ze blijft dus afvallen.

Dus nu de tandarts maar gemaild of hij zsm langs kan komen. Gelukkig was mijn bankrekening al leeg voor deze maand :-\
Oei sterkte.
Door Kim_S
Ze is verder wel gewoon haar eigenwijze zelf gelukkig. Maar ergens gaat iets niet goed, dat is duidelijk.
Door Hope
Ik heb een stijve nek. Mijn hoofd zit schuin op mijn romp en ik kan niet naar links- rechts- boven of beneden kijken. Zucht.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door