Het is dus niet zo heel erg raar dat toen ik het ondekten de helen wandeling heb lopen vloeken op de persoon die zo iets zou doen
Ik hoop ook echt dat het over is want dit was echt vervelend.
Het is trouwens vandaag even een klaag dagje.
Mijn zusje vertelden me net dat ze nu dus echt uit huis gaat, ze heeft een kamer gevonden in leiden voor een fijn prijsje.
Wat hier te klagen aan is is dat mijn geweldig ouders vinden dat mijn zusje van 19 nu dus van huis weg loopt en haar het licht in haar ogen niet gunnen
De kamer is beschikbaar van af 1 mei dus moet ze 30 april het huis uit zijn van mijn ouders, ook krijgt ze amper spullen mee.
Haar bureau, haar bed en haar kleding kast mag ze niet mee nemen
Ze mag enkel haar kleding en boeken mee nemen
Ik word hier echt heel verdrietige van want mijn ouders zijn hun ontevredenheid over mij en mijn ouderen zus nu op mijn jonger zusje af aan reageren
Ik en mijn ouderen zus zijn nog teminsten op een leuken manier het huis uit gegaan en hebben gewoon onze spullen mee gekregen en zelf exstra spullen van onze ouders gekregen, mijn zusje heeft echt niks gedaan om dit te verdienen
Maar goed het zal de rechtvaardige straf wel zijn voor het feit dat ze "weg loop" van ze
Want het is totaal ongehoord dat iemand van 19 jaar op haar zelf wilt wonen in de stad waar ze naar school gaat zo dat ze op de fiets naar school kan, inplaats van in een stad te blijven wonen waar bij ze de fiets, de trein en dan een bus moet pakken om op school te komen
Zal echt blij zijn als mijn zusje dadelijk op kamers zit, hoef ik ook niet elke keer in deze shit getrokken te worden.
Word er gewoon zo boos en verdrietig van als ik elke keer weer hoor hoe mijn ouders mijn zusje behandelen
Het is ook echt niet dat ze een probleem kind is of verkeerden mensen mee naar huis brengt of elke nacht aan het feesten is of noem maar op, ja ze gaat wel eens naar een feestje maar ze werkt hard, ze studeer hard en doet heel erg haar best om een goed leven voor zich zelf te krijgen.
( ze zou eventuweel bij mij komen wonen maar dat was gewoon echt niet handig voor haar omdat ik zo ver weg woon van de school waar ze heen gaat )
Heb net even een potje zitten janken hier om, ook om het feit dat ik haar financieel niet kan helpen of een bed voor haar kan kopen