Fioon schreef:Lieve Saskia, je bent heel hartelijk welkom om het te kopen![]()

EliScooby schreef: Dan moet Marije ook mee denk ik![]()

Voedselpakketten kunnen ook uit de lucht worden gedropt toch?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Fioon schreef:Lieve Saskia, je bent heel hartelijk welkom om het te kopen![]()
EliScooby schreef: Dan moet Marije ook mee denk ik![]()
-Saskia- schreef:Wij hebben hier ook winkels hoor hahaJa maar, ja maar, ik wil niet meer weg uit het Haagsche. Althans - niet om in te ruilen voor het Appelschaasche.
![]()
Ik denk dat Marije en meneer_Marije nog eerder naar een plekje buiten de stad verhuizen dan ik. Been there, seen it, done it.
![]()
Voedselpakketten kunnen ook uit de lucht worden gedropt toch?
cj schreef:Wat een prijs, zo laag. Ben nu ook aan het zoeken en val idd met deze prijs (is mijn max ) in 3 hoog achter, supergehorig aan een snelweg.Ik heb nog een 2-onder -1-kap met garage en 1100 m2 tuin in de aanbieding. Mag voor dezelfde prijs weg. En dan krijg je er nog leuke Nachbarn bij ook!
Saskia
Kim_S schreef:Oh, en andere Sas mag het ook kopen. Dan wordt ze van Duitschen BloedWodka mag de grens niet over.
-Saskia- schreef:Wodka mag de grens niet over.Drank is toch veel goedkoper in Duitsland
Pauline schreef:Ziet er mooi uit Dinky! Is het wel begane grond? Lijkt net een eerste etage....Is drive in woning dus goed gezien dat het eerste etage is (maar hier geen hond die trappen op moet maar een lenige poes