Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Saskia-
Fioon schreef:Lieve Saskia, je bent heel hartelijk welkom om het te kopen :D :D
;D Ja maar, ja maar, ik wil niet meer weg uit het Haagsche. Althans - niet om in te ruilen voor het Appelschaasche. :biggrin2:
EliScooby schreef: Dan moet Marije ook mee denk ik :biggrin2:
;D Ik denk dat Marije en meneer_Marije nog eerder naar een plekje buiten de stad verhuizen dan ik. Been there, seen it, done it. ;)
Voedselpakketten kunnen ook uit de lucht worden gedropt toch?
Door cj
Wat een prijs, zo laag. Ben nu ook aan het zoeken en val idd met deze prijs (is mijn max ) in 3 hoog achter, supergehorig aan een snelweg.
Saskia
Door Fioon
-Saskia- schreef:;D Ja maar, ja maar, ik wil niet meer weg uit het Haagsche. Althans - niet om in te ruilen voor het Appelschaasche. :biggrin2:

;D Ik denk dat Marije en meneer_Marije nog eerder naar een plekje buiten de stad verhuizen dan ik. Been there, seen it, done it. ;)
Voedselpakketten kunnen ook uit de lucht worden gedropt toch?
Wij hebben hier ook winkels hoor haha
Door Spikkelneus
Vandaag de sleutel gekregen en meteen de eerste aanhanger vol weggebracht. De komende 2 weken zijn wij heerlijk druk met verhuizen.

Ooooooh...... dat uitzicht

Afbeelding
Door Kim_S
cj schreef:Wat een prijs, zo laag. Ben nu ook aan het zoeken en val idd met deze prijs (is mijn max ) in 3 hoog achter, supergehorig aan een snelweg.
Saskia
Ik heb nog een 2-onder -1-kap met garage en 1100 m2 tuin in de aanbieding. Mag voor dezelfde prijs weg. En dan krijg je er nog leuke Nachbarn bij ook! :biggrin2:
Door dinky89
Vanmiddag (voorlopig) koopcontract getekend :D
Voorproefje van het uitzicht vanuit de woonkamer:
Afbeelding

Al kan dat natuurlijk niet tippen aan het uitzicht van spikkelneus hierboven wat mij betreft ;)

Wel erg spannend en leuk. Wordt ons eerste eigen koophuis. Huren momenteel nog huis van mijn ouders :)
Laatst gewijzigd door dinky89 op ma 11 jul 2016, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door dinky89
Haha, dat is de voortuin koekje ;D

Ik ben in dorp opgegroeid, pas toen ik naar de universiteit ging verhuisd naar de stad. Dorpse zit toch nog altijd in me en stad is binnen handbereik met dit huis ;)
Pauline schreef:Ziet er mooi uit Dinky! Is het wel begane grond? Lijkt net een eerste etage....
Is drive in woning dus goed gezien dat het eerste etage is (maar hier geen hond die trappen op moet maar een lenige poes ;) )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door