frodo quin schreef:Tja als je het weet mag je het zeggen. Het is al een hele tijd aan de gang.
Wat is er gaande dat ze auto's in brand steken?
Kim_S schreef: Okee okeeDat is beter.![]()
Deventer is zo slecht nog niet

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
frodo quin schreef:Tja als je het weet mag je het zeggen. Het is al een hele tijd aan de gang.
Wat is er gaande dat ze auto's in brand steken?
Kim_S schreef: Okee okeeDat is beter.![]()
Deventer is zo slecht nog niet
constance.blokzijl schreef:Een echt vreselijke K dag op het werk, terwijl ik vandaag en morgen met mijn leuke collega werk.
Ik mag/moet mee boeten voor een fout, het laten lekken van gevoelige informatie, die mijn andere collega heeft gemaakt, maar omdat ik die dag een halve dag heb gewerkt is het niet duidelijk wie het is geweest en krijgen we beide een waarschuwing.
Stik chagrijnig, boos en kan wel huilen, want ik weet heel zeker dat ik het niet was....
En op het werk weten ze eigenlijk ook wel dat ik het niet was, maar ja, ik was wel aanwezig... En mijn collega zegt ook dat zij het niet was.
Ben zelf ook op onderzoek geweest, en ze was het wel. Sterker, ze heeft tegen iemand gezegd dat als zij nou ook zegt dat ze het niet was we er in ieder geval samen voor opdraaien....
constance.blokzijl schreef:Een echt vreselijke K dag op het werk, terwijl ik vandaag en morgen met mijn leuke collega werk.Leuke collega heb jij
Ik mag/moet mee boeten voor een fout, het laten lekken van gevoelige informatie, die mijn andere collega heeft gemaakt, maar omdat ik die dag een halve dag heb gewerkt is het niet duidelijk wie het is geweest en krijgen we beide een waarschuwing.
Stik chagrijnig, boos en kan wel huilen, want ik weet heel zeker dat ik het niet was....
En op het werk weten ze eigenlijk ook wel dat ik het niet was, maar ja, ik was wel aanwezig... En mijn collega zegt ook dat zij het niet was.
Ben zelf ook op onderzoek geweest, en ze was het wel. Sterker, ze heeft tegen iemand gezegd dat als zij nou ook zegt dat ze het niet was we er in ieder geval samen voor opdraaien....
hannabelgje schreef:Tja.... Ik was al heel voorzichtig met haar, maar dit bevestigd wel wat ik al dacht...
Leuke collega heb jij![]()
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Angelique schreef:Ik stond vanmorgen dus echt te stomen.... Ik was zo boos, en ook zo verdrietig....
Oh bah, dit is naar
Kim_S schreef:Sjezus Constance, wat een naaistreekHaha, we hadden vandaag al een monteur, dus heb nog wel aan je gedacht![]()
Moet ik mijn collega langs sturen?
constance.blokzijl schreef:Haha, we hadden vandaag al een monteur, dus heb nog wel aan je gedachtJoh! Ook nog wat gesloopt op het werk?
En trek ik tot overmaat van ramp ook nog eens mijn gouden armbandje stuk terwijl ik net snel de jas aan doe om Harry te laten plassen. Stuk en pleite... Aaaahhhh!
Kim_S schreef: Joh! Ook nog wat gesloopt op het werk?Op het werk alles wel heel gelaten; dat naar bed deel ging ik toch al, moet morgen om 6.30 beginnen dus de wekker staat om.. Een tijd waar ik niet aan wil denken, iets met een 4![]()
Het is officieel: je hebt een baaldag! Doe alleen het hoognodige, en kruip in bed met chocola, ijs, snoep, koekjes, chips... Of gewoon allemaal![]()