Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Charlie Angel
frodo quin schreef:
Wat is er gaande dat ze auto's in brand steken?
Tja als je het weet mag je het zeggen. Het is al een hele tijd aan de gang.
Kim_S schreef: Okee okee ::)
Deventer is zo slecht nog niet :P
Dat is beter. Afbeelding
Door dinky89
Blijkbaar mag groot onderhoud bij ons appartement niet goed gaan. Eerst halfjaar bezig geweest met herstel kunststof kozijnen en nu zijn ze begonnen met schilderen en gaat er weer van alles mis >:( Ben blij wanneer we dit huis kunnen verlaten.......
Door constance.blokzijl
Een echt vreselijke K dag op het werk, terwijl ik vandaag en morgen met mijn leuke collega werk.
Ik mag/moet mee boeten voor een fout, het laten lekken van gevoelige informatie, die mijn andere collega heeft gemaakt, maar omdat ik die dag een halve dag heb gewerkt is het niet duidelijk wie het is geweest en krijgen we beide een waarschuwing.
Stik chagrijnig, boos en kan wel huilen, want ik weet heel zeker dat ik het niet was....
En op het werk weten ze eigenlijk ook wel dat ik het niet was, maar ja, ik was wel aanwezig... En mijn collega zegt ook dat zij het niet was.
Ben zelf ook op onderzoek geweest, en ze was het wel. Sterker, ze heeft tegen iemand gezegd dat als zij nou ook zegt dat ze het niet was we er in ieder geval samen voor opdraaien....
Door Angelique
constance.blokzijl schreef:Een echt vreselijke K dag op het werk, terwijl ik vandaag en morgen met mijn leuke collega werk.
Ik mag/moet mee boeten voor een fout, het laten lekken van gevoelige informatie, die mijn andere collega heeft gemaakt, maar omdat ik die dag een halve dag heb gewerkt is het niet duidelijk wie het is geweest en krijgen we beide een waarschuwing.
Stik chagrijnig, boos en kan wel huilen, want ik weet heel zeker dat ik het niet was....
En op het werk weten ze eigenlijk ook wel dat ik het niet was, maar ja, ik was wel aanwezig... En mijn collega zegt ook dat zij het niet was.
Ben zelf ook op onderzoek geweest, en ze was het wel. Sterker, ze heeft tegen iemand gezegd dat als zij nou ook zegt dat ze het niet was we er in ieder geval samen voor opdraaien....

Oh bah, dit is naar :(
Door hannabelgje
constance.blokzijl schreef:Een echt vreselijke K dag op het werk, terwijl ik vandaag en morgen met mijn leuke collega werk.
Leuke collega heb jij Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Door constance.blokzijl
hannabelgje schreef:

Leuke collega heb jij Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Tja.... Ik was al heel voorzichtig met haar, maar dit bevestigd wel wat ik al dacht...
Angelique schreef:

Oh bah, dit is naar :(
Ik stond vanmorgen dus echt te stomen.... Ik was zo boos, en ook zo verdrietig....

Het ergste is, had ze nou gewoon gezegd; oh, stom, ja ik heb dat benoemd. Had ik nooit mogen doen, wat stom. Of zoiets zeg maar, was er niets aan de hand geweest en was/komt er ook geen waarschuwing.
Ik denk momenteel even in minder nette benamingen aan haar....
Door constance.blokzijl
Kim_S schreef:Sjezus Constance, wat een naaistreek >:(
Moet ik mijn collega langs sturen? :P
Haha, we hadden vandaag al een monteur, dus heb nog wel aan je gedacht Afbeelding

En trek ik tot overmaat van ramp ook nog eens mijn gouden armbandje stuk terwijl ik net snel de jas aan doe om Harry te laten plassen. Stuk en pleite... Aaaahhhh!
Door Kim_S
constance.blokzijl schreef:Haha, we hadden vandaag al een monteur, dus heb nog wel aan je gedacht Afbeelding

En trek ik tot overmaat van ramp ook nog eens mijn gouden armbandje stuk terwijl ik net snel de jas aan doe om Harry te laten plassen. Stuk en pleite... Aaaahhhh!
Joh! Ook nog wat gesloopt op het werk? :biggrin2:

Het is officieel: je hebt een baaldag! Doe alleen het hoognodige, en kruip in bed met chocola, ijs, snoep, koekjes, chips... Of gewoon allemaal ::)
:-*
Door constance.blokzijl
Kim_S schreef: Joh! Ook nog wat gesloopt op het werk? :biggrin2:

Het is officieel: je hebt een baaldag! Doe alleen het hoognodige, en kruip in bed met chocola, ijs, snoep, koekjes, chips... Of gewoon allemaal ::)
:-*
Op het werk alles wel heel gelaten; dat naar bed deel ging ik toch al, moet morgen om 6.30 beginnen dus de wekker staat om.. Een tijd waar ik niet aan wil denken, iets met een 4 Afbeelding
Door EliScooby
In de nacht van dinsdag op woensdag innige vriendjes geweest met de wc-pot, dus woensdag om 6:00 maar ziek gemeld. Ik vond dat ik te weinig slaap had om te gaan werken, maar vandaag weer aan de slag. Vermoedelijk een zonnesteek, dinsdag eerst 2u in de tuin, toen een tijdje aan het haventje gezeten en tot slot op het terras. Waarschijnlijk iets teveel van het goede geweest.
Door frodo quin
Gisteren was mijn voet aan het slapen en ben ik op mijn wreef gestapt ipv de onderkant van mijn voet, veel gekaak en veel pijn. Deze voormiddag is de dokter dan geweest en mag mijn voet de eerste drie dagen helemaal niet gebruiken, nadien mag ik voorzichtig beginnen met hem te gebruiken voor een paar meter, maar er niet op steunen. Binnen een week of twee zou ik met de tram tot in de les moeten geraken.

Ik ben het echt beu, ik kan mij eindelijk terug een beetje bewegen zonder al te veel pijn en dan dit weer. Ik ben van het hele semester nog maar een paar keer naar de les kunnen gaan en nu zal ik maar de laatste twee weken terug kunnen gaan. Groot probleem is dat ik wel sowieso voor alles moet slagen. Dingen zoals de katten eten geven en de kattenbakken leegscheppen lukken nu dus voor geen meter. Ik moet mij over de grond slepen om ergens te geraken en dat vlot dus echt niet, zeker met drie katten die elk op een andere plek moeten eten. :(
Door constance.blokzijl
Ik heb gewoon echt een baal week.... Gister mijn rechterwijsvinger gesneden aan karton, dat doet nog meer zeer dan papier.... Mijn rechter ringvinger opgehaald aan een braampje van Harry's bench, overal bloed... En vanmorgen naar het bos, Lola aan de flex (ze jaagt, dus gaat aan de flex in het bos) uit de auto en ik ben bezig met Harry op de grond te zetten bleken die joggers toch een hond bij zich te hebben. Een herder, en daar heeft Lola een hekel aan, dus die valt uit... Het enige wat ik zo snel te pakken kreeg was het nylon lint van de flex. Dus nu mijn linker wijsvinger en middelvinger zitten vol met brandblaren en precies in de vouw van mijn wijsvinger is het helemaal open.
Geluk bij ongeluk voor mij, die hond negeerde Lola volkomen, en aangezien Lola alleen maar 'charge' uitvoert en niet doorzet als de ander haar negeert gebeurde er dus niets, behalve dat ik nu beide handen kapot heb en zeer doen
Door jasmijn
Oef dat is inderdaad niet fijn zeg, kusje er op :-*

Oké ik had 2 problemen met mijn voor tuin
Nummer 1 Haku ging altijd op 1 specifieke plek snuffen en iets eten en wou dan niet meer luisteren
Nummer 2 er zit heel vaak een zwaar agessiefe kat in mijn tuin die haku aan valt.

En ik kon maar niet bedenken waarom die kat elke keer in mijn tuin zat en waarom haku op die plek ging snuffelen :???:

Tot een paar dagen geleden vriendlief en ik haku gingen uitlaten en zagen dat die agessiefe kat in de snuffel hoek van haku iets zat te eten, kat weg gejaagd bleken het katten brokken te zijn :o

Iemand gooide dus katten brokken in mijn tuin voor de katten van mijn buren >:(
Die agessiefe kat verdedigd dus gewoon zijn eten, echt heel fijn zeg >:(

Goed ik dus naar mijn anderen buren om te vragen of zij er iets van weten, ja dat zou die vrouw wel eens kunnen zijn.
Dus gister zag ik haar eindelijk toen ik buiten stond en sprak haar aan met sorry mevrouw weet u misschien.... "Ja ik had het gehoord" kreeg ik op een zwaar pissige toon terug :???:
Ik geloof dat mevrouw boos is dat ik vind dat ze geen katten brokken in mijn tuin mag gooien, ben ik nou raar dat ik het niet wil?

Ik zou het echt nooit in mijn hoofd halen om voedsel voor dieren die niet van jou zijn op andermans terrein te gooien, ik vind het echt zwaar asosiaal.
Ik snap dat ze deze katten bij wilt voeren want ze zijn van de buren die geen fuk om hun dieren geven ( die van de hond de ze meer dan 12 uur alleen hadden gelaten ) maar doe dat dan op je eigen terrein of op openbaar terrein en niet in iemands anders tuin.

Ze gooiden het voer ook persies op een plek die ik niet van uit mijn raam kan zien, ik kan mijn helen tuin zien op 1 hoekje na en daar lag elke keer het voer.

Ik geloof wel dat ze er mee gestopt is want haku wil niet meer snuffelen daar en ik zie de katten veel minder in mijn tuin, daar ben ik heel erg blij mee want ik moest haku elke keer mijn eigen tuin in en uit dragen omdat die kat ander boven op hem sprong :-X
Door frodo quin
Rare buur hoor, wie gooit nu voer in andermans tuin :???: Hopelijk is het nu opgelost, want voor Haku en ook voor de kat is dit absoluut niet fijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door