Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
Dat is dan weer net te ver :biggrin2: , maareh dan zou ik wel hebben leren fietsen tegen dat ik bij jou ben :D
Door Anne in Zweden
frodo quin schreef:Dat is dan weer net te ver :biggrin2: , maareh dan zou ik wel hebben leren fietsen tegen dat ik bij jou ben :D
Dat mag ik hopen. :biggrin2: Je komt dan trouwens langs de stad. Neem je meteen ook de boodschappen mee dan? ;D
Door frodo quin
Anne in Duitsland schreef:Dat mag ik hopen. :biggrin2: Je komt dan trouwens langs de stad. Neem je meteen ook de boodschappen mee dan? ;D
Tuurlijk, geen probleem, ik leen wel even een bakfiets, daar passen ook grote boodschappen in, anders is het ook maar zonde hé :biggrin2:
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef:Naar de stad 18 km verderop gereden om boodschappen te doen. In de stad 18 km verderop aangekomen om boodschappen te doen, blijkt mijn handtas met portemonnee nog thuis te staan. >:( 18 km terug naar huis gereden om tas te halen. 18 km terug naar de stad gereden om eindelijk boodschappen te doen. #gelukkigheefteenmensnietsbeterstedoen :wall: :wall: :wall:
Ik zou momenteel echt voor mijn lol 27 keer op en neer rijden naar "jouw" winkel en jouw huis!
#IkmisZweden :'(
Door koekje
Waarom zijn mannenkleren zo duur? >:(
Net een broek voor meneer gewinkeld, voor een bedrag waar ik er 2 voor mij voor had.
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef:Ik zou momenteel echt voor mijn lol 27 keer op en neer rijden naar "jouw" winkel en jouw huis!
#IkmisZweden :'(
:-* :-* :-*

Helpt het als ik zeg dat het stralend mooi weer is, temperatuur net boven het vriespunt, onbewolkt zonnetje erbij, nog een paar restjes sneeuw hier en daar, en 's nachts een heldere sterrenhemel? :naughty: :naughty: :naughty: :biggrin2:

Ah, paar maandjes nog, dan mag je weer. Pup tussen je voeten, rijden maar!
Door Lil
Alles doet pijn, vrees bij de hondjes ook. Ikke was dom geweest en had niet goed genoeg uitgezocht hoe die mooie route in 3 delen in elkaar zat. Dus bijna 12 km gelopen ipv een dikke 5,5... Foutje!

Dus stout hoofd: volgende keer wakker zijn of zulke dingen daf van tevoren plannen en niet als je nf niet wakker bent :P
Door dinky89
De VvE heeft een schildersbedrijf ingehuurd om het complex te schilderen. Ze zouden vooraf aankondigen dat ze gevels zouden gaan spuiten ivm het sluiten van de roosters in de ramen. Wordt er ineens vanuit het niets een hoge druk spuit op de ramen gezet terwijl ik thuis voor het raam zit te werken ::)
Ook ineens op de voordeur met als gevolg een waterballet binnen op de laminaatvloer >:(
Maar een geluk dat ik besloten had vandaag thuis te werken, nu kon ik het tenminste gelijk droog maken..........
Moet nu alleen als ik naar buiten wil eerst door een waterballet want dat blijft natuurlijk 'gewoon' liggen.....
Door koekje
Ik heb vannacht met een minisenseo op me geslapen. Ze zet geen koffie, wel snot. Heel veel snot.
Door Angelique
koekje schreef:Ik heb vannacht met een minisenseo op me geslapen. Ze zet geen koffie, wel snot. Heel veel snot.
Wel met een mooi schuimkraagje, of was dat ook teveel gevraagd :biggrin2:
Door koekje
Angelique schreef:Wel met een mooi schuimkraagje, of was dat ook teveel gevraagd :biggrin2:
:biggrin2:
Dat zit nu aan haar wangen vastgekoekt. En ik mag het er niet afpoetsen.
Maar ik krijg er echt vast eens heel veel voor terug...
Door Charlie Angel
Vannacht om 4 uur een keiharde knal, zat stijf rechtop in mijn bed en Charlie ernaast. Nu nog last van verkrampte spieren.
Was weer een auto in de fik gestoken aan de overkant. :-X

Oh en de vakantie was gisteren voorbij. :'(
Door koekje
De Senseo was klaar met Maya de bij kijken, dus nu staan de Teletubbies op :crazy2:

Helaas heeft ze ook een wc-rol geconfiskeerd en is deze in 1000 stukjes aan het scheuren.
Ik vind stofzuigen een on-hobby :(
Door frodo quin
koekje schreef::biggrin2:
Dat zit nu aan haar wangen vastgekoekt. En ik mag het er niet afpoetsen.
Maar ik krijg er echt vast eens heel veel voor terug...
Ja hoor, zeker wel. Als ze ooit zou trouwen, zo binnen ongeveer 20à30 jaar, dan is de kans vrij groot dat jij naar het feest mag :biggrin2:
Door Monique77
Ben net geflitst terwijl ik gewoon lekker met het verkeer mee reed toen ik met Kay naar de fyiso moest

Dit is een duur fysio consult ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door