Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
frodo quin schreef:Dat is dan weer net te verDat mag ik hopen., maareh dan zou ik wel hebben leren fietsen tegen dat ik bij jou ben
Anne in Duitsland schreef:Dat mag ik hopen.Tuurlijk, geen probleem, ik leen wel even een bakfiets, daar passen ook grote boodschappen in, anders is het ook maar zonde héJe komt dan trouwens langs de stad. Neem je meteen ook de boodschappen mee dan?
Anne in Duitsland schreef:Naar de stad 18 km verderop gereden om boodschappen te doen. In de stad 18 km verderop aangekomen om boodschappen te doen, blijkt mijn handtas met portemonnee nog thuis te staan.Ik zou momenteel echt voor mijn lol 27 keer op en neer rijden naar "jouw" winkel en jouw huis!18 km terug naar huis gereden om tas te halen. 18 km terug naar de stad gereden om eindelijk boodschappen te doen. #gelukkigheefteenmensnietsbeterstedoen
![]()
![]()
Kim_S schreef:Ik zou momenteel echt voor mijn lol 27 keer op en neer rijden naar "jouw" winkel en jouw huis!
#IkmisZweden
koekje schreef:Ik heb vannacht met een minisenseo op me geslapen. Ze zet geen koffie, wel snot. Heel veel snot.Wel met een mooi schuimkraagje, of was dat ook teveel gevraagd
Angelique schreef:Wel met een mooi schuimkraagje, of was dat ook teveel gevraagd
koekje schreef:Ja hoor, zeker wel. Als ze ooit zou trouwen, zo binnen ongeveer 20à30 jaar, dan is de kans vrij groot dat jij naar het feest mag![]()
Dat zit nu aan haar wangen vastgekoekt. En ik mag het er niet afpoetsen.
Maar ik krijg er echt vast eens heel veel voor terug...