Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
Anne in Duitsland schreef:[/b]

Dat hangt ervan af. In het centrum van Stockholm kun je je blik gewoon op ooghoogte gericht houden. :biggrin2:
Haha daar heb je een punt. Wij gaan naar een camping in de buurt van Tividen national park dus daar is vast wel wat te zien. Ik vind altijd al dat er veel te zien is als ik in de uiterwaarden ben 's avonds. :P
Door Anne in Zweden
Thessa en Shanti schreef:Haha daar heb je een punt. Wij gaan naar een camping in de buurt van Tividen national park dus daar is vast wel wat te zien. Ik vind altijd al dat er veel te zien is als ik in de uiterwaarden ben 's avonds. :P
Heb even gechoecheld, moest wel lachen om de beschrijving op Wikipedia: 'Het bestaat voornamelijk uit bos, meren en rotsen.' Ja duh... ;D

Denk wel dat je daar de sterren ook wel kunt zien! :D
Door Shanti en co
Anne in Duitsland schreef:Heb even gechoecheld, moest wel lachen om de beschrijving op Wikipedia: 'Het bestaat voornamelijk uit bos, meren en rotsen.' Ja duh... ;D

Denk wel dat je daar de sterren ook wel kunt zien! :D
Wat zouden we toch zonder Wikipedia moeten? ;D
Door Anne in Zweden
Thessa en Shanti schreef:Wat zouden we toch zonder Wikipedia moeten? ;D
Ik persoonlijk zou hopeloos verloren zijn zonder Wiki. Ik vraag me regelmatig af hoe men dat vroegah deed, vertalen. Ik weet nog goed, bij mijn eerste zakelijke vertaling (ca. 1994), over de bouw van een kerkorgel, dat ik in de Gouden Gids zocht naar bedrijven die ik kon bellen voor technische informatie. ;D Echt, internet is briljant als je dit werk doet!
Door Shanti en co
Anne in Duitsland schreef:
Ik persoonlijk zou hopeloos verloren zijn zonder Wiki. Ik vraag me regelmatig af hoe men dat vroegah deed, vertalen. Ik weet nog goed, bij mijn eerste zakelijke vertaling (ca. 1994), over de bouw van een kerkorgel, dat ik in de Gouden Gids zocht naar bedrijven die ik kon bellen voor technische informatie. ;D Echt, internet is briljant als je dit werk doet!
Dat doet me denken aan een quote die ergens in school hangt 'Respect your parents, they passed school without google.' :biggrin2:
Door Mowgli
Anne in Duitsland schreef:
De docent terminologie had het inderdaad over het opbouwen van een netwerk met experts. Dus volgens mij deden de vertalers destijds inderdaad veel via de gouden gids en misschien ook via de bibliotheek?
Mijn docent Duits adviseert ons ook om knullige dingen als informatiefolders te bewaren.

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Door doranto
De hor staat in de deur zodat de honden in en uit kunnen lopen :D
Wel heb ik de tussendeur dicht gedaan zodat het hier binnen niet al te veel afkoelt.
Door Anne in Zweden
Vaststellen dat ik nog een ontzettende bikkel ben op deze bejaarde leeftijd. :cool: Lupi liep gisteravond na het eten ineens mank met d'r linkervoorpootje, zag er echt niet best uit. Pot Traumeel in d'r leeggeschud, maar ja, toen kwam het moment dat vrouwtje naar boven ging om te slapen, en hoezeer Luperd ook wilde, de trap op lopen ging gewoon niet. Dus heb ik haar de trap op gedragen. En vanochtend er weer af, want trap af ging natuurlijk nog veel minder met zo'n zielige voorpoot. Gelukkig liet ze zich probleemloos optillen en begon ze niet te spartelen of te worstelen maar hield ze zich volkomen roerloos terwijl ik met 29 gespierde boxerkilo's de trap af balanceerde. Als ze wel theater had gemaakt, hadden we waarschijnlijk zes zielige pootjes gehad, want dan waren we naar beneden gestort. Knap kind. :smitten:
Inmiddels gaat het al weer stukken beter met 'r. Ze was tenminste strontbeledigd toen we vanmiddag zonder Safestix gingen wandelen. Pijn? Wie. Ik? Echt niet. Gooien! Gelukkig heeft ze een verstandig vrouwtje. :D
Door eelke
Sjalala ik heb geshopt, en een nieuwe afgeprijsde broek maat 40 gekocht :D en een andere broek maat 38 paste ook alleen daar waren de pijpjes te kort van. Whoei!
En ik heb een shirt gekocht met paardjes erop ;D voor bij mijn i love my golden retriever sokken denk ik ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door