Volgens mij is het geven van supplementen een beetje afhankelijk van waar je jezelf het prettigst bij voelt. Beide methoden (met en zonder) hebben zo hun advocaten en aanhangers.
Tom Lonsdale vindt supplementen bijvoorbeeld uit den boze omdat je dan de samenhang van de natuurlijke maaltijd meer verstoort dan aanvult. Hij gelooft meer in zorgvuldig samenstellen en kiezen uit wat de hond of kat van nature eet.
Tannetje Koning geeft in haar boek 'Voer voor Carnivoren' een mooie samenvatting van de verschillende ideeën over rauw voeren en supplementeren. Ik noem Lonsdale omdat ik zijn boek net heb gelezen en het dus nog vooraan in mijn brein zit.
Volgens alle boeken en sites die ik over het onderwerp 'vers / rauw voeren' heb nageplozen is variatie de belangrijkste sleutel tot volledigheid
Terug naar jouw vraag. Ik heb net op hetzelfde zitten puzzelen omdat twee van mijn katten op BARF aan het overstappen zijn, en er eentje half mee-BARFt en half kvv eet.
Eigenlijk wil ik ze 's ochtends het liefst op de kvv houden omdat ik vroeg moet vertrekken naar mijn werk. (Kwart voor zes opstaan.) Dan is nog een kwartier tot een halfuur eerder op voor de BARF-onder-toezicht niet zo aantrekkelijk.
Het meest tricky punt in jouw menu is - als ik dat zo lees - het orgaanvlees. Herkenbaar

Ik heb het opgelost door verschillende kvv's te vergelijken wat samenstelling betrof. Vooral hart, lever en nier moet iedere hond of kat voldoende binnenkrijgen. Toen ik een kvv had gevonden die er redelijk compleet uitzag en waarvan mij behoorlijk duidelijk was wat erin zat, heb ik daar de BARF op afgestemd. Andersom lijkt me veel moeilijker
Ik ben hierop uitgekomen (als voorbeeld):
KVV: momenteel Alroda. Ik voer het meest samengesteld uit hele dieren zoals wild gevogelte, konijn, haas en wilde zalm. Daar zit alles in, in de natuurlijke verhoudingen.
Spiervlees: onder andere ree, kip, rund, zalm, kalkoen
Snackjes: sprot, haring, eendagskuiken, kippennekjes
Vleesbot: karkas van duif of kwartel, kippennekjes (het zijn beginnende knagers).
Orgaan: kippen- of runderhart, kippenlever, runderlever, lamsniertjes. Vooral hart voer ik regelmatig iets van bij (taurine!), soms ook lever en een enkele keer niertjes.
Je menu ziet er in mijn ogen mooi gevarieerd uit. Ik zou hier en daar op de kwaliteit letten. Snippers zijn niet geweldig. Als je het kunt betalen en eraan kunt komen, zou ik naar biologisch vlees zoeken. Zeker de organen van biologisch gehouden dieren (of wild) zijn een stuk schoner, d.w.z. antibiotica- en hormonenvrij. Heb je al eens wild gevogelte geprobeerd zoals wilde eend, wilde gans of fazant?
Succes!