Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
Radja schreef:Heb mijn fantastisch mooie gaskookplaat van Boretti binnen! 87,5cm van glas,5 pitten warvan 1 wok,gietijzere branders :smitten: :smitten: :smitten: ben verliefd!

Afbeelding

Vandaag naar Ikea Utrecht met manlief en jongste zoon(woont in Utrecht) om de keuken die wij willen in het echt te bekijken,ben verliefd :smitten: :smitten: :smitten:
Mooi!!!! Ik begrijp uit jullie rit naar de Ikea dat je nog even moet wachten voordat de Boretti kookplaat wordt ingebouwd??? Ik wens je veel succes met geduldig zijn :biggrin2: *is helemaal niet jaloers nu haar keramisch fornuis met bakoven een mankement heeft waardoor de kookexperience nu minder goed is en ze naast het zoeken naar een reserve onderdeel (wat niet makkelijk te vinden is) om het fornuis te repareren, ook stiekum naar een nieuw fornuis zoekt en daar niet gelukkig van wordt, mede door de keuken op postzegelformaat, het ontbreken van een gasaansluiting in de woning, alsook de oude uit-het-jaar-prik-stoppenkast waardoor een extra groot keramisch fornuis afvalt en alle andere theoretisch geschikte fornuizen maximaal maar 2 in plaats van 3 ringen hebben*
Door Radja
Mowgli schreef:Mooi!!!! Ik begrijp uit jullie rit naar de Ikea dat je nog even moet wachten voordat de Boretti kookplaat wordt ingebouwd??? Ik wens je veel succes met geduldig zijn :biggrin2: *is helemaal niet jaloers nu haar keramisch fornuis met bakoven een mankement heeft waardoor de kookexperience nu minder goed is en ze naast het zoeken naar een reserve onderdeel (wat niet makkelijk te vinden is) om het fornuis te repareren, ook stiekum naar een nieuw fornuis zoekt en daar niet gelukkig van wordt, mede door de keuken op postzegelformaat, het ontbreken van een gasaansluiting in de woning, alsook de oude uit-het-jaar-prik-stoppenkast waardoor een extra groot keramisch fornuis afvalt en alle andere theoretisch geschikte fornuizen maximaal maar 2 in plaats van 3 ringen hebben*

Jeetje vervelend dat jullie kookplaat kapot is. Mocht je op gas willen koken,zijn er ook kookplaten voor propaan/butaan,maar dan lever je wel kastruimte in voor de gasfles :-\

Ik moet idd nog een tijdje wachten,we trekken een stuk van de carport erbij aan. Maar we hebben de kookplaat en gootsteen al nodig,omdat we zelf het aanrechtblad gaan maken van beton. Hebben we nu ook en het werkt fantastisch,blijft lekker koel en het is heel mooi!
Door MillyMol
Radja schreef:Heb mijn fantastisch mooie gaskookplaat van Boretti binnen! 87,5cm van glas,5 pitten warvan 1 wok,gietijzere branders :smitten: :smitten: :smitten: ben verliefd!

Afbeelding

Vandaag naar Ikea Utrecht met manlief en jongste zoon(woont in Utrecht) om de keuken die wij willen in het echt te bekijken,ben verliefd :smitten: :smitten: :smitten:

GAAFF!!!!
Ik heb 2 jaar geleden ook een gasfornuis van Boretti gekocht:
Afbeelding

Nog steeds heel blij mee. Absolute weelde, zoveel kookpitten :D, dus ik snap je verliefdheid hoor!!
Door constance.blokzijl
Net mijn aller aller beste vriendinnetje gezien, die is gister bevallen van een gezonde zoon na een geweldige zwangerschap. T poppetje is 9 pond, dus de bevalling was wat minder voorspoedig. Maar ik ben zo vreselijk blij voor haar! Na alles wat zij/we hebben meegemaakt vind ik het onbeschrijfelijk fijn dat ze eindelijk een kerngezond kindje heeft!
Door -Annemarie-
Vanmorgen te horen gekregen dat ik mag blijven werken. Krijg een vast contract en salarisverhoging. Blij! :)
Eind maart een gesprek over de locatie en de uren. Vanmiddag een klein feestje op het werk, vanavond gaan we thuis aan de champoepels!
-Annemarie- schreef:Vanmorgen te horen gekregen dat ik mag blijven werken. Krijg een vast contract en salarisverhoging. Blij! :)
Eind maart een gesprek over de locatie en de uren. Vanmiddag een klein feestje op het werk, vanavond gaan we thuis aan de champoepels!
Dat is heel fijn nieuws zeg, gefeliciteerd! Afbeelding
Door Angelique
-Annemarie- schreef:Vanmorgen te horen gekregen dat ik mag blijven werken. Krijg een vast contract en salarisverhoging. Blij! :)
goedzo! Gefeliciteerd. #Plop Afbeelding
Door Mieke L.
Geweldig! Gefeliciteerd!!!
Door Charlie Angel
Mijn knie orthese opgehaald en hij zit in 1 keer helemaal goed. Top gemeten dus door de instrumenten maker. Nu er aan wennen. En mij niets proberen aan te trekken van het gevoel dat ik voor l*l loop met het ding. Belangrijkste is kunnen lopen. En met minder pijn.
Oh de kleur is mat denim blue geworden.

En ben ook zo blij met hoe hij meedenkt. Hij gaat ook nadenken en knutselen voor mijn schouders. Iets wat goed alleen aan te doen is, niet zo lomp is en steun geeft aan mijn versleten en steeds verder afhangende schouders.

Gekke post zo maar ik ben er blij mee.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door