Kim_S schreef:Ik was niet thuis![]()
Nou lekker dan

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Nou lekker danWas ff naar Nijmegen gereden dan! Had ik terug kunnen zwaaien
Radja schreef:Heb mijn fantastisch mooie gaskookplaat van Boretti binnen! 87,5cm van glas,5 pitten warvan 1 wok,gietijzere brandersMooi!!!! Ik begrijp uit jullie rit naar de Ikea dat je nog even moet wachten voordat de Boretti kookplaat wordt ingebouwd??? Ik wens je veel succes met geduldig zijn![]()
![]()
ben verliefd!
Vandaag naar Ikea Utrecht met manlief en jongste zoon(woont in Utrecht) om de keuken die wij willen in het echt te bekijken,ben verliefd![]()
![]()
Mowgli schreef:Mooi!!!! Ik begrijp uit jullie rit naar de Ikea dat je nog even moet wachten voordat de Boretti kookplaat wordt ingebouwd??? Ik wens je veel succes met geduldig zijn*is helemaal niet jaloers nu haar keramisch fornuis met bakoven een mankement heeft waardoor de kookexperience nu minder goed is en ze naast het zoeken naar een reserve onderdeel (wat niet makkelijk te vinden is) om het fornuis te repareren, ook stiekum naar een nieuw fornuis zoekt en daar niet gelukkig van wordt, mede door de keuken op postzegelformaat, het ontbreken van een gasaansluiting in de woning, alsook de oude uit-het-jaar-prik-stoppenkast waardoor een extra groot keramisch fornuis afvalt en alle andere theoretisch geschikte fornuizen maximaal maar 2 in plaats van 3 ringen hebben*
Radja schreef:Heb mijn fantastisch mooie gaskookplaat van Boretti binnen! 87,5cm van glas,5 pitten warvan 1 wok,gietijzere branders![]()
![]()
ben verliefd!
Vandaag naar Ikea Utrecht met manlief en jongste zoon(woont in Utrecht) om de keuken die wij willen in het echt te bekijken,ben verliefd![]()
![]()
-Annemarie- schreef:Vanmorgen te horen gekregen dat ik mag blijven werken. Krijg een vast contract en salarisverhoging. Blij!Dat is heel fijn nieuws zeg, gefeliciteerd!![]()
Eind maart een gesprek over de locatie en de uren. Vanmiddag een klein feestje op het werk, vanavond gaan we thuis aan de champoepels!
-Annemarie- schreef:Vanmorgen te horen gekregen dat ik mag blijven werken. Krijg een vast contract en salarisverhoging. Blij!goedzo! Gefeliciteerd. #Plop![]()
Eind maart een gesprek over de locatie en de uren. Vanmiddag een klein feestje op het werk, vanavond gaan we thuis aan de champoepels!
-Annemarie- schreef:Vanmorgen te horen gekregen dat ik mag blijven werken. Krijg een vast contract en salarisverhoging. Blij!Geweldig! Gefeliciteerd!!!![]()