Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door orinake
hannabelgje schreef:Je hebt het over een bus vol dus 1000 kilo. Wat zijn de kosten bij 1000 kilo?

Totale kost zit ik op een 270€ (huur - benzine - kmvergoeding (ik rijd die dag +/- 525km - verzekering buitenland)
Dus als het de kleine bus is dan komt het op 0.27€/kg
Als ik de grote bus kan huren (krijg ik meestal aan de zelfde prijs) dan komt het op 0.20€/kg

Nu normaal bestellen de belgen ook wel een aantal kilo's. Moest er iemand aan leuke droogspulletjes komen, of diersoorten die ik niet heb, ik denk dan aan kwartel, duif, droogspulletjes voor de belgjes. Als de belgen aan een 500kg komen (ikzelf zal daarvan al een 50 - 100kg kunnen invullen normaal gezien tegen dan) dan zakken de kosten al naar 0.15€/kg of lager

Moest er iemand goedkoper vervoer hebben (ik denk dan aan iemand die een eigen bus heeft) is het altijd een optie dat die persoon bij mij thuis komt ophalen natuurlijk en dat de vervoerskosten van die persoon gedekt worden he.... Het is die huurbus die alles pokkeduur maakt. Zonder huurkosten/verzekering/kmvergoeding zou het transport veel goedkoper uitkomen...
Door Rachelle89
Wie kan mij helpen aan een afhaalpunt ? Woon in heerlen.. Roermond te ver en lotgering niet lekker..
Kom van herby vers.. Deze keer vergeten mee te bestellen. En je weet bezorgen niet ben Veel van huis..

Enigste wat ik kan vinden is in Brunssum.. Hier zit veel groente bij enzovoorts weinig keus.. Weet iemand wat vergelijkbaar is met herby ? Zou heel graag adresje hebben waar ik gewoon kan ophalen.. kwaliteit vergelijkbaar herby en prijs.

Verder ben ik Door de nekken heen.. ben ook opzoek naar kippen eenden en kalkoen neme iemand enig idee waar ik die vandaan haal in de buurt?

Als ik het goed heb verkoopt naanhof nu ook kvv rollen? Standaard in hun assortiment? voor erbij en te proberen.. als volledig lijkt me kwaliteit niet voldoende
Door Lil
Brunssum marjons petfood heeft heel veel kvv's en barf dingen van dogmeat. Als je contact opneemt kun je ook afhalen en je kunt met hun spreken over welke KVV je het beste kunt geven (nu zal iedereen daarover andere mening hebben).
Door Rachelle89
Lil schreef:Brunssum marjons petfood heeft heel veel kvv's en barf dingen van dogmeat. Als je contact opneemt kun je ook afhalen en je kunt met hun spreken over welke KVV je het beste kunt geven (nu zal iedereen daarover andere mening hebben).
dankjewel inderdaad erg uitgebreid verschillende merken ook en genoeg voor zelf te drogen.
Heb haar gemaild of ik zo eens langs kan komen of er genoeg voorraden zijn. Fijn een adresje in de buurt te hebben.
Door Lil
Rachelle89 schreef:dankjewel inderdaad erg uitgebreid verschillende merken ook en genoeg voor zelf te drogen.
Heb haar gemaild of ik zo eens langs kan komen of er genoeg voorraden zijn. Fijn een adresje in de buurt te hebben.
Graag gedaan ik had altijd fijn contact met haar. Meestal kan ze mij zeggen wanneer dingen geleverd worden, dat is altijd op korte termijn.
Door heicke
Ik heb ook positieve ervaringen met Marjon's petfood, ik bestel regelmatig bij haar.

Heeft iemand ervaringen met het vlees van Merakal? http://www.merakal.nl/webshop/2/77/177/ ... rvlees-kip

Ik zag dit laatst op hun website staan dat ze het verkopen, maar omdat ik nooit in Landgraaf ben, heb ik er eigenlijk nog niet speciaal voor gereden om eens te gaan kijken. Is het de moeite waard en weet iemand wat voor spiervlees ze verkopen en of het hele kip of alleen bouten zijn o.i.d.?
Door Rachelle89
Lil schreef:Graag gedaan ik had altijd fijn contact met haar. Meestal kan ze mij zeggen wanneer dingen geleverd worden, dat is altijd op korte termijn.
Vind ook de snacks en snoepjes gedroogd die ze aanbied een mooie prijs hebben als je kijkt wat sommige ervoor durven te vragen
Door Kallista
heicke schreef:Ik heb ook positieve ervaringen met Marjon's petfood, ik bestel regelmatig bij haar.

Heeft iemand ervaringen met het vlees van Merakal? http://www.merakal.nl/webshop/2/77/177/ ... rvlees-kip

Ik zag dit laatst op hun website staan dat ze het verkopen, maar omdat ik nooit in Landgraaf ben, heb ik er eigenlijk nog niet speciaal voor gereden om eens te gaan kijken. Is het de moeite waard en weet iemand wat voor spiervlees ze verkopen en of het hele kip of alleen bouten zijn o.i.d.?
Kun je vergelijken met Lotgering, een keer tussendoor geven kan, maar ik zou dat niet heel vaak voeren.
Staan geen verhoudingen op.
Wat hun spiervlees noemen is in ieder geval gemalen, geen hele stukken vlees.
Dan kun je beter de kippenbouten van de naanhof geven, dan weet je wat je voert.

De gemalen pens neem ik wel eens mee voor het gemak.
Door mizzsylver
Cabus schreef:Weet iemand toevallig of er nog eens een levering van SW naar Maastricht komt?
daar ben ik ook wel benieuwd naar. Na lange afwezigheid moest ik even zoeken wat sw is, maar nu ik erachter ben hoop ik dat ze ook naar Maastricht komen ;D
Door ywa100
Heey wat leuk je hier ook trgen te komen Petra!

Ik kan ook nodig wat gebruiken van SW. Ik wil het ook wel organiseren, regelen en hier laten komen als er belangstelling voor is en jullie Vaals niet te ver vinden?
Door Cabus
Ik had nu mee besteld met de levering van Roermond. Maastricht zou wel gemakkelijker zijn. Dus als iemand laat leveren over 2 a 3 maanden bestel ik zeker mee. Ik heb al zitten denken om het bij mij te laten leveren maar ik denk dat Tongeren voor veel mensen minder interessant
Door heicke
Cabus schreef:Ik had nu mee besteld met de levering van Roermond. Maastricht zou wel gemakkelijker zijn. Dus als iemand laat leveren over 2 a 3 maanden bestel ik zeker mee. Ik heb al zitten denken om het bij mij te laten leveren maar ik denk dat Tongeren voor veel mensen minder interessant
Doordat ik max 15 kilo kwijt kan in de vriezer moet ik alles met hele kleine hoeveelheden bestellen. Tongeren is voor mij 1 uur rijden dus dat loont zich dan niet als ik de benzinekosten erbij optel. Vaals is voor mij prima te doen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door