hannabelgje schreef:Je hebt het over een bus vol dus 1000 kilo. Wat zijn de kosten bij 1000 kilo?
Totale kost zit ik op een 270€ (huur - benzine - kmvergoeding (ik rijd die dag +/- 525km - verzekering buitenland)
Dus als het de kleine bus is dan komt het op 0.27€/kg
Als ik de grote bus kan huren (krijg ik meestal aan de zelfde prijs) dan komt het op 0.20€/kg
Nu normaal bestellen de belgen ook wel een aantal kilo's. Moest er iemand aan leuke droogspulletjes komen, of diersoorten die ik niet heb, ik denk dan aan kwartel, duif, droogspulletjes voor de belgjes. Als de belgen aan een 500kg komen (ikzelf zal daarvan al een 50 - 100kg kunnen invullen normaal gezien tegen dan) dan zakken de kosten al naar 0.15€/kg of lager
Moest er iemand goedkoper vervoer hebben (ik denk dan aan iemand die een eigen bus heeft) is het altijd een optie dat die persoon bij mij thuis komt ophalen natuurlijk en dat de vervoerskosten van die persoon gedekt worden he.... Het is die huurbus die alles pokkeduur maakt. Zonder huurkosten/verzekering/kmvergoeding zou het transport veel goedkoper uitkomen...