Kim_S schreef:Jaaaaaaaaa!!!Wat leuk dat ze er zijn!!![]()
Ze zijn zooo leuk![]()
Zal proberen foto's te maken, voorlopig zijn het alleen nog zwarte vegen die blijven plakken
Gefeliciteerd met jullie twee nieuwe huisgenootjes

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Jaaaaaaaaa!!!Wat leuk dat ze er zijn!!![]()
Ze zijn zooo leuk![]()
Zal proberen foto's te maken, voorlopig zijn het alleen nog zwarte vegen die blijven plakken
Charlie Angel schreef:Charlie die nu zelfs ondeugende trekjes krijgt!
Pikt een beer uit de stoel om snel in zijn mand te leggen, even later komt hij met mijn yogabroek de kamer in die hij van het haakje had gehaald.![]()
En dan dat koppie van hem.
constance.blokzijl schreef:Blij met mijn nieuwe winterjas, niet zo maar een; maar een Wellensteyn Schneezauber!
Ding weegt 10 kilo volgens mijmaar heerlijk warm, winddicht en niet geheel onbelangrijk voor een hondenbezitster; waterdicht!
Grote blij hier
Angelique schreef:Nou ik kan vertellen; bij -6 vanochtend heerlijk! Aanrader om zo'n jas te halen hoor!
Ik moest even googlen, maar die zien er lekker warm uit!
Net 4 nieuwe eetkamerstoelen opgehaald...geluksmomentje..ze pasten alle vier achterin
constance.blokzijl schreef:Nou ik kan vertellen; bij -6 vanochtend heerlijk! Aanrader om zo'n jas te halen hoor!
Was het een enorme legpuzzel om het passend te krijgen? 4 stoelen, 1 auto
Anne in Duitsland schreef:Wat goed van je, Astrid! Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het een opluchting is nu je dit succesvol hebt afgerond!Tja Anne, het voelt wat zelfgenoegzaam om het te zeggen, maar ik ben oprecht trots op mijzelf.