Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
Kim_S schreef:Jaaaaaaaaa!!! :D
Ze zijn zooo leuk :smitten:
Zal proberen foto's te maken, voorlopig zijn het alleen nog zwarte vegen die blijven plakken ::)
Wat leuk dat ze er zijn!!
Gefeliciteerd met jullie twee nieuwe huisgenootjes :-*
Door Anne in Zweden
Laika en Lupi die lekker op z'n boxers met elkaar spelen na de wandeling. Zo leuk! Max wist niet zeker wat hij ervan moest denken (Laika is eigenlijk zijn speelkameraadje), maar hij hield het bij wat grommen op afstand en liet zich af en toe ook door Lupi uitdagen. Aaaah. Heerlijk om te zien!
Door constance.blokzijl
Blij met mijn nieuwe winterjas, niet zo maar een; maar een Wellensteyn Schneezauber!
Ding weegt 10 kilo volgens mij maar heerlijk warm, winddicht en niet geheel onbelangrijk voor een hondenbezitster; waterdicht!
Grote blij hier
Door Charlie Angel
Charlie die nu zelfs ondeugende trekjes krijgt!
Pikt een beer uit de stoel om snel in zijn mand te leggen, even later komt hij met mijn yogabroek de kamer in die hij van het haakje had gehaald. :biggrin2:
En dan dat koppie van hem. :-*
Door smulpaap
Charlie Angel schreef:Charlie die nu zelfs ondeugende trekjes krijgt!
Pikt een beer uit de stoel om snel in zijn mand te leggen, even later komt hij met mijn yogabroek de kamer in die hij van het haakje had gehaald. :biggrin2:
En dan dat koppie van hem. :-*
;D ;D ;D Jouw dag kan dus niet meer stuk
Door Angelique
constance.blokzijl schreef:Blij met mijn nieuwe winterjas, niet zo maar een; maar een Wellensteyn Schneezauber!
Ding weegt 10 kilo volgens mij Afbeelding maar heerlijk warm, winddicht en niet geheel onbelangrijk voor een hondenbezitster; waterdicht!
Grote blij hier

Ik moest even googlen, maar die zien er lekker warm uit!

Net 4 nieuwe eetkamerstoelen opgehaald...geluksmomentje..ze pasten alle vier achterin :biggrin2:
Door constance.blokzijl
Angelique schreef:

Ik moest even googlen, maar die zien er lekker warm uit!

Net 4 nieuwe eetkamerstoelen opgehaald...geluksmomentje..ze pasten alle vier achterin :biggrin2:
Nou ik kan vertellen; bij -6 vanochtend heerlijk! Aanrader om zo'n jas te halen hoor!

Was het een enorme legpuzzel om het passend te krijgen? 4 stoelen, 1 auto Afbeelding
Door Angelique
constance.blokzijl schreef:Nou ik kan vertellen; bij -6 vanochtend heerlijk! Aanrader om zo'n jas te halen hoor!

Was het een enorme legpuzzel om het passend te krijgen? 4 stoelen, 1 auto Afbeelding

Viel mee. Ze hadden ze in dozen gestopt en toen gingen er niet meer dan 3 in. Toen de dozen er vanaf gehaald en toen was het eitje...zoals gepland :biggrin2:
Door Borke
Lizzy heb je al huisstofmijt 'gevangen' met je microscoop?
Kunnen we poep brengen (serieuze vraag) en natuurlijk wil ik daar voor betalen....?

Vandaag een super geluks moment voor mij: ik ben geslaagd voor mijn examen met een 7 :biggrin2:
Dat na 4 maanden lang ieder vrij weekend te studeren, ervaren hoe zwaar me dat valt naast een drukke baan en hoeveel moeilijker het is als je bijna 60 bent ten opzichte van hoe dat studeren 40 jaar geleden ging toen ik voor mijn HBO diploma bezig was.
Het voelt als een overwinning op mezelf m het vol te houden om te studeren en dan ook nog geslaagd met een 7.
Ik ga mezelf nooit meer zoiets aandoen, wat ben ik mezelf keihard tegengekomen....
Toch voelt het goed te weten dat ik het nog kan :biggrin2:

Ongelofelijk hoe mensen dat volhouden om jarenlang naast een baan een studie te volgen.....
Door Borke
Anne in Duitsland schreef:Wat goed van je, Astrid! Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het een opluchting is nu je dit succesvol hebt afgerond!
Tja Anne, het voelt wat zelfgenoegzaam om het te zeggen, maar ik ben oprecht trots op mijzelf.
Ik heb collega's die half zo oud zijn als ik en er ook fors moeite mee hadden om het te volbrengen ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door