constance.blokzijl schreef:Dit was ons geluksmomentje van vandaag;Hier eenzelfde geluksmomentje!
In de sneeuw in een sneeuwbui
Heerlijk saampjes gebaggerd!
Edit; typo

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
constance.blokzijl schreef:Dit was ons geluksmomentje van vandaag;Hier eenzelfde geluksmomentje!
Edit; typo
constance.blokzijl schreef:Dit was ons geluksmomentje van vandaag;
Edit; typo
Fenixjuh schreef:Mijn baas belde mij tijdens het eten maken. . Hopelijk niet ziek o.i.d.... Krijg ik haar man aan de telefoon, mijn collega heeft haar ontslag ingediendHé, super! Gefeliciteerd!
MAARRR.... Ik heb nu dus gewoon een baan![]()
![]()
Fenixjuh schreef:Mijn baas belde mij tijdens het eten maken. . Hopelijk niet ziek o.i.d.... Krijg ik haar man aan de telefoon, mijn collega heeft haar ontslag ingediendWat gaaf !
MAARRR.... Ik heb nu dus gewoon een baan![]()
![]()
Kim_S schreef:Gefeliciteerd!!!Oh wat leuk, gefeliciteerd!
Wij hebben 2 spinnende zwarte heertjes in de gang en de badkamer wonen sinds vanavond![]()
![]()
Als ze een beetje gewend zijn mogen ze de muizenpopulatie in toom houden hier
Lizetta schreef:We hebben goedkeuring voor de hypotheek! Nieuw huis, here we come! (ok, ok, het wordt nog gebouwd, maar toch)Wat goed, gefeliciteerd! veel succes met alles.
Kim_S schreef:Gefeliciteerd!!!Oooowwwww! Feauteaueaueaueaueaueaueau!
Wij hebben 2 spinnende zwarte heertjes in de gang en de badkamer wonen sinds vanavond![]()
![]()
Als ze een beetje gewend zijn mogen ze de muizenpopulatie in toom houden hier
Lizetta schreef:We hebben goedkeuring voor de hypotheek! Nieuw huis, here we come! (ok, ok, het wordt nog gebouwd, maar toch)Ha, weer een horde genomen! Lekker iets om je op te verheugen, zo'n nieuw huis! Gefeliciteerd!
Anne in Duitsland schreef:Oooowwwww! Feauteaueaueaueaueaueaueau!Jaaaaaaaaa!!!
Zijn dat de bengels van Marloes?