Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
constance.blokzijl schreef:Dit was ons geluksmomentje van vandaag;
In de sneeuw in een sneeuwbui Afbeelding
Heerlijk saampjes gebaggerd!

Edit; typo
Hier eenzelfde geluksmomentje! :D
Door sella
Shay kon een klein kindje tegenkomen en niet in de paniek schieten. Blij voor mijn vent dat onze training vruchten afwerpt.
Door Anne in Zweden
constance.blokzijl schreef:Dit was ons geluksmomentje van vandaag;
In de sneeuw in een sneeuwbui Afbeelding
Heerlijk saampjes gebaggerd!

Edit; typo

Hebben julie SNEEUW?! >:( :groenvanjaloeziesmiley: Boehoehoe

Nee hoor, geniet er lekker van! :D :-*
Door Fenixjuh
Mijn baas belde mij tijdens het eten maken. . Hopelijk niet ziek o.i.d.... Krijg ik haar man aan de telefoon, mijn collega heeft haar ontslag ingediend :(
MAARRR.... Ik heb nu dus gewoon een baan :D :D :D
Door Anne in Zweden
Fenixjuh schreef:Mijn baas belde mij tijdens het eten maken. . Hopelijk niet ziek o.i.d.... Krijg ik haar man aan de telefoon, mijn collega heeft haar ontslag ingediend :(
Hé, super! Gefeliciteerd!
Door smulpaap
Fenixjuh schreef:Mijn baas belde mij tijdens het eten maken. . Hopelijk niet ziek o.i.d.... Krijg ik haar man aan de telefoon, mijn collega heeft haar ontslag ingediend :(
Wat gaaf ! :D :D :D :D Gefeliciteerd ;)
Door Kim_S
Gefeliciteerd!!!

Wij hebben 2 spinnende zwarte heertjes in de gang en de badkamer wonen sinds vanavond :smitten: :smitten:
Als ze een beetje gewend zijn mogen ze de muizenpopulatie in toom houden hier :cool:
Kim_S schreef:Gefeliciteerd!!!

Wij hebben 2 spinnende zwarte heertjes in de gang en de badkamer wonen sinds vanavond :smitten: :smitten:
Als ze een beetje gewend zijn mogen ze de muizenpopulatie in toom houden hier :cool:
Oh wat leuk, gefeliciteerd! Afbeelding
Natuurlijk veel foto's voor ons maken hè. Afbeelding
Lizetta schreef:We hebben goedkeuring voor de hypotheek! Nieuw huis, here we come! (ok, ok, het wordt nog gebouwd, maar toch)
Wat goed, gefeliciteerd! veel succes met alles.
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef:Gefeliciteerd!!!

Oooowwwww! Feauteaueaueaueaueaueaueau!

Zijn dat de bengels van Marloes?
Door Anne in Zweden
Lizetta schreef:We hebben goedkeuring voor de hypotheek! Nieuw huis, here we come! (ok, ok, het wordt nog gebouwd, maar toch)
Ha, weer een horde genomen! Lekker iets om je op te verheugen, zo'n nieuw huis! Gefeliciteerd!
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef:Oooowwwww! Feauteaueaueaueaueaueaueau!

Zijn dat de bengels van Marloes?
Jaaaaaaaaa!!! :D
Ze zijn zooo leuk :smitten:
Zal proberen foto's te maken, voorlopig zijn het alleen nog zwarte vegen die blijven plakken ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door