Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Die kleur is er dus ook ja.
Fuchsia roze ofzo![]()
Lizzy schreef:Wel 10 momentjes! Ik heb al de meest geweldige dingen door mijn nieuwe microscoop gezien....!
Siberienne schreef:Tip; ken je die pluizige schimmels die in de herfst op hondendrollen groeien? Moet je ook eens naar kijken in een 'nat prepraraatje' onder de mic. Pure kunst...Oh, dat is ook een goeie! Ik ga ermee aan de slagof de schimmel op brood (penicillium) kan ook mooi zijn. Maar de mucorales... Prachtig.
Charlie Angel schreef:De verzekering heeft goedkeuring gegeven voor een op maat gemaakte kniebrace! Woensdag gaan ze alles opmeten. Nu alleen nog een kleur uitkiezen.Fijn voor je
Lizzy schreef:Fijn voor jeWilde ik net zeggen!![]()
Barfplaatsgroen?!
Kim_S schreef:Wilde ik net zeggen!Dan ben ik ook een great mind
GMTA![]()
Fijn Angelique!
koekje schreef:Ik zou voor een bloemetjesprint, al dan niet roze, gaan. Hier is het altijd saai blauw namelijk.Zal vragen of ze ook bloemen printjes hebben.
Anne in Duitsland schreef:Laika en Lupi die voor het eerst samen in één mand liggen.Oh, wat lieffffff
Anne in Duitsland schreef: Laika was er niet kapot van, geloof ik ("Mama? Hellup?"), maar ik heb er niets aan gedaan. Zelf achtervolgt ze Max altijd terwijl die van de ene mand naar de andere verhuist om haar af te schudden, dus koekje van eigen deeg dit.Wat ben jij een gemene hondenmama!![]()