Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Lizzy schreef:Wel 10 momentjes! Ik heb al de meest geweldige dingen door mijn nieuwe microscoop gezien....!

Tip; ken je die pluizige schimmels die in de herfst op hondendrollen groeien? Moet je ook eens naar kijken in een 'nat prepraraatje' onder de mic. Pure kunst... :biggrin2: of de schimmel op brood (penicillium) kan ook mooi zijn. Maar de mucorales... Prachtig.
Door Lizzy
Siberienne schreef:Tip; ken je die pluizige schimmels die in de herfst op hondendrollen groeien? Moet je ook eens naar kijken in een 'nat prepraraatje' onder de mic. Pure kunst... :biggrin2: of de schimmel op brood (penicillium) kan ook mooi zijn. Maar de mucorales... Prachtig.
Oh, dat is ook een goeie! Ik ga ermee aan de slag :biggrin2:

Huismijt, wil ik ook nog vangen :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Laika en Lupi die voor het eerst samen in één mand liggen. :smitten: Laika was er niet kapot van, geloof ik ("Mama? Hellup?"), maar ik heb er niets aan gedaan. Zelf achtervolgt ze Max altijd terwijl die van de ene mand naar de andere verhuist om haar af te schudden, dus koekje van eigen deeg dit. :naughty:

@Angelique: wat fijn dat je die kniebrace gaat krijgen! Kies maar een kek kleurtje uit!
Door Lizzy
Charlie Angel schreef:De verzekering heeft goedkeuring gegeven voor een op maat gemaakte kniebrace! Woensdag gaan ze alles opmeten. Nu alleen nog een kleur uitkiezen.
Fijn voor je :-*

Barfplaatsgroen?!
Door Charlie Angel
Dank dames.
Het is natuurlijk dubbel maar ik hou het positief, kijk er naar uit om met minder pijn te kunnen lopen en vooral om zo lang mogelijk te kunnen blijven lopen.
Maarre barfplaats groen, nope dat gaat hem niet worden haha.
Door eelke
In de kleur van Charlie zijn halsband dan! Lekker kek samen over straat.

Inderdaad dubbel, als het dan niet opgelost kan worden, is het fijn dat er een hulpmiddel voor is :-*
koekje schreef:Ik zou voor een bloemetjesprint, al dan niet roze, gaan. Hier is het altijd saai blauw namelijk.
Zal vragen of ze ook bloemen printjes hebben. Afbeelding
Eelke Charlie zijn halsband en tuig wisselen nog wel eens dus dat wordt lastig aanpassen.
Ach ook wel eens leuk om over zoiets simpels na te denken. Afbeelding
Door Mowgli
Anne in Duitsland schreef:Laika en Lupi die voor het eerst samen in één mand liggen. :smitten:
Oh, wat lieffffff :smitten: feauteau????
Anne in Duitsland schreef: Laika was er niet kapot van, geloof ik ("Mama? Hellup?"), maar ik heb er niets aan gedaan. Zelf achtervolgt ze Max altijd terwijl die van de ene mand naar de andere verhuist om haar af te schudden, dus koekje van eigen deeg dit. :naughty:
Wat ben jij een gemene hondenmama!
Door Siberienne
Spot had vanmorgen voor de step gelopen en ik vond hem iets stijfjes op het laatst. Dus vanavond dacht ik, eens kijken of hij een massage wil. En ja, het was goed, ik kocht zelfs aan zijn voetjes zitten. Diepe zuchten van genot.
We hielden het nog maar even heel oppervlakkig, maar hij keerder me zelf zijn buik en liezen toe. Vorige week mocht ik nog niet eens naar zijn flanken wijzen. Als beloning liet hij wel een paar heerlijke stinkwinden maar de totale ontspanning daarna was heel wat waard...
Het is zo'n druifke ;) mijn Spotteke....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door