Mowgli schreef:Wat een schrik Eelke, zo onverwacht
Die ontstekingen aan de kaak door ingegroeide tanden kunnen erg hardnekkig zijn. Het kan ook naar binnen geslagen zijn waardoor je lieve nijn uiteindelijk gestorven is. Mijn Bugs had een kies die was ingegroeid in zijn kaak. Helaas niet meer te opereren, omdat de kies al te diep was ingegroeid. Hij had dus ook regelmatig ontstekingen. De laatste ontsteking aan zijn kaak, die ook weer met AB werd behandeld, is helaas doorgeslagen. Hij kreeg ineens een gat in zijn zij waar de troep uitkwam. Ik heb hem toen laten inslapen, omdat hij enorm veel pijn had. Ik wilde hem eigenlijk al eerder laten inslapen, maar mijn Schatzi en de da vonden dat hij nog steeds levendig was en nog een kans verdiend had
Ik wens je veel sterkte....
Kira ook veel sterkte met de jongste telg. Ik duim dat ze er snel weer bovenop komt 
Ja zoiets denk ik ook. Ik ben in ieder geval blij dat ik het door heb gehad en er steeds mee naar de dierenarts ben geweest. Dan heb ik in ieder geval het gevoel er wat mee gedaan te hebben. Baal alleen wel van het advies van de dierenarts eerst, brok drastisch omlaag. Hij kon het hooi niet goed eten en is toen in een week mega afgevallen. Toen betere brok gehaald en opgehoogd, na de laatste ab spuit at hij zijn hooi weer prima, en ook de brok ging er goed in. Gisteren hem nog helemaal bekeken en verder niks aan te zien. Wel mager...
Nu een leeg hok in de tuin. Brr. Moet ik dat allemaal schoon gaan maken en dan bedenken wat ik er mee wil. Nou ja, dat hoeft niet meteen morgen natuurlijk.
Vanmorgen uit mezelf al om half 6 wakker, dus om half 7 er maar uit gegaan. Nu aan het wachten op komst van neefje. De boel al opgeruimd, zelf aangekleed, sopje staat klaar zodat ik zo ff kan dweilen, normaal gesproken neem ik hem slaperig met mijn pyjama nog aan in ontvangst