Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
eelke schreef:Vind ik net Nijn dood in zijn hok :( gisteren nog bekeken en ik vond zijn bek er eindelijk een stuk beter uit zien! Ik dacht, dit weekend nog eens goed kijken, en dan een mail naar op opvang voor een vriendin. Hoeft niet meer :( en ik moet NU naar mijn werk. Nou zeg.
Ahhhh, arm nijn :'(

Arme Eelke :bigarmhug:
Door kira
Ai Eelke dat is niet leuk. Sterkte. Rust zacht nijn.

Hier weer zorgen over de jongste telg. Al ruim twee weken op drie poten en de oplossing en oorzaak is nog niet helder. Wel nieuwe problemen ontdekt maar geen duidelijkheid of die het probleem verklaren. Terwijl het best lekker ging de laatste drie maanden. Grootste nadeel omdat het best aardig ging heeft ze ook meer dingen gedaan en is ze nu duidelijk niet blij met drie poten terwijl eerder ze nooit maalde om haar slechte verpakking.
Door eelke
Dank jullie wel. Grappig, de meeste mensen die ik vandaag tegen kwam was hoogste, ahhh vervelend ;) toch anders.

Net even helemaal bekeken, behalve mager, en dat wist ik, daarom moest ie wel meer brok, niks aan te zien. Wang echt weer helemaal dun, voor het eerst sinds december. Nou zeg. Misschien dat de ontsteking toch ergens heen geslagen was, of toch ouderdom?

Nu ligt ie in de vriezer. Morgen oppas dag dus geen tijd om te begraven bij daglicht.
Door jasmijn
Eelke sterkte met het verlies van je kleine vriendje, altijd naar als ze er zo plots tussen uit knijpen :'(

Vervelend voor de kleine beer kira, zeker dat ze er nu ook echt last van blijkt te hebben.

Angelique ik hoop dat je angel snel weer op orden hebt, nooit leuk als ze ziek zijn :(
Door Mowgli
Wat een schrik Eelke, zo onverwacht :'( Die ontstekingen aan de kaak door ingegroeide tanden kunnen erg hardnekkig zijn. Het kan ook naar binnen geslagen zijn waardoor je lieve nijn uiteindelijk gestorven is. Mijn Bugs had een kies die was ingegroeid in zijn kaak. Helaas niet meer te opereren, omdat de kies al te diep was ingegroeid. Hij had dus ook regelmatig ontstekingen. De laatste ontsteking aan zijn kaak, die ook weer met AB werd behandeld, is helaas doorgeslagen. Hij kreeg ineens een gat in zijn zij waar de troep uitkwam. Ik heb hem toen laten inslapen, omdat hij enorm veel pijn had. Ik wilde hem eigenlijk al eerder laten inslapen, maar mijn Schatzi en de da vonden dat hij nog steeds levendig was en nog een kans verdiend had :'(

Ik wens je veel sterkte....

Kira ook veel sterkte met de jongste telg. Ik duim dat ze er snel weer bovenop komt :-*
Door eelke
Mowgli schreef:Wat een schrik Eelke, zo onverwacht :'( Die ontstekingen aan de kaak door ingegroeide tanden kunnen erg hardnekkig zijn. Het kan ook naar binnen geslagen zijn waardoor je lieve nijn uiteindelijk gestorven is. Mijn Bugs had een kies die was ingegroeid in zijn kaak. Helaas niet meer te opereren, omdat de kies al te diep was ingegroeid. Hij had dus ook regelmatig ontstekingen. De laatste ontsteking aan zijn kaak, die ook weer met AB werd behandeld, is helaas doorgeslagen. Hij kreeg ineens een gat in zijn zij waar de troep uitkwam. Ik heb hem toen laten inslapen, omdat hij enorm veel pijn had. Ik wilde hem eigenlijk al eerder laten inslapen, maar mijn Schatzi en de da vonden dat hij nog steeds levendig was en nog een kans verdiend had :'(

Ik wens je veel sterkte....

Kira ook veel sterkte met de jongste telg. Ik duim dat ze er snel weer bovenop komt :-*
Ja zoiets denk ik ook. Ik ben in ieder geval blij dat ik het door heb gehad en er steeds mee naar de dierenarts ben geweest. Dan heb ik in ieder geval het gevoel er wat mee gedaan te hebben. Baal alleen wel van het advies van de dierenarts eerst, brok drastisch omlaag. Hij kon het hooi niet goed eten en is toen in een week mega afgevallen. Toen betere brok gehaald en opgehoogd, na de laatste ab spuit at hij zijn hooi weer prima, en ook de brok ging er goed in. Gisteren hem nog helemaal bekeken en verder niks aan te zien. Wel mager... :-\

Nu een leeg hok in de tuin. Brr. Moet ik dat allemaal schoon gaan maken en dan bedenken wat ik er mee wil. Nou ja, dat hoeft niet meteen morgen natuurlijk.

Vanmorgen uit mezelf al om half 6 wakker, dus om half 7 er maar uit gegaan. Nu aan het wachten op komst van neefje. De boel al opgeruimd, zelf aangekleed, sopje staat klaar zodat ik zo ff kan dweilen, normaal gesproken neem ik hem slaperig met mijn pyjama nog aan in ontvangst ;D
Door koekje
Heerlijk boodschappen gedaan, bij mn favoriete achterbuurtsuper, de Nettorama.
Totdat ik bij de kassa kwam, het was weer veel. Ik moest ook proppen om het allemaal in de fiets te krijgen.
Brutus krijgt nog tijdelijk kvv, zo na zijn keelontsteking, hij drinkt nog steeds wat meer, dus ik denk eigenlijk dat hij er nog wat last van heeft, maar mijn hemel wat meurt dit zegt! Ben nu eigenlijk alleen nog maar barf gewend en dat ruikt helemaal niet, op de pens na. Vanmorgen de kip variant van Haaksbarf maar bleh, niet tof om 6 uur!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door