En alle zieke, manke, wekende hondjes en mensjes: beterschap.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
cj schreef:Nee, die van je zelf nog SasAh, maar die krijgt al een overdaad "live" zoenen en lekkers.
Anne in Duitsland schreef:Bleh, Angelique. Hopelijk vindt de da de oorzaak en valt die heel snel te verhelpen.Geweldig Anne dat ie zo bijtrekt!!!
Lupi-update: na anderhalve week barf en een partij zelfgejatte vetbollen-met-netjeziet onze canis lupi er zo uit:
Ze weegt inmiddels 24 kilo!
Angelique schreef:Met Angels terug van de da. Wat ik al vermoedde bleek ook idd zo te wezen. Haar pancreas speelt weer op. Goed, we weten nog hoe het de vorige keer werkte, dus gaan we maar weer los op hoop van zegen.
Angelique schreef:Met Angels terug van de da. Wat ik al vermoedde bleek ook idd zo te wezen. Haar pancreas speelt weer op. Goed, we weten nog hoe het de vorige keer werkte, dus gaan we maar weer los op hoop van zegen.Duimen draaien hier, dat jullie haar weer "goed" krijgen.
koekje schreef:Altijd hetzelfde.
Meneer kwam net thuis en ging in zn hok zitten. Even later kwam hij snel naar binnen om naar de wc te gaan. Ik zit net in de keuken, bij te komen van de speelgoedzooi opruimen, was hij klaar en kwam zn handen wassen.
En altijd krijg ik dan een hele uiteenzetting over zijn kaksessie. Hoeveelheid, consistentie, aandrang vooraf, lanceersnelheid, stank, hoeveelheid verbruikt wcpapier, etc.
En dat allemaal zonder dat ik erom vraag. Het komt helemaal uit hemzelf :facepalm: