Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik kan de eerste foto niet zien Anne, maar 24 kilo klinkt al een stukje beter. En dat ze goed eet, inclusief vetbollen ::) klinkt helemaal goed.
Het gaat helemaal goed komen met Lupi, ze is in een gouden mandje terecht gekomen met haar straks hopelijk mooi gespierde kontje. :-*
Door dinky89
Wauw wat een mooie vooruitgang al Anne!
Toen ik de bovenste foto's zag dacht ik al dat de botten een stuk minder uitstaken en dat bleek ook na het zien van de onderste foto :D Nog even en je ziet helemaal geen botten meer en moet je gaan uitkijken dat Lupi niet te dik wordt ;D

Beterschap voor iedereen in de (dieren)ziekenboeg!
Door BusKay
Anne in Duitsland schreef:Bleh, Angelique. Hopelijk vindt de da de oorzaak en valt die heel snel te verhelpen.

Lupi-update: na anderhalve week barf en een partij zelfgejatte vetbollen-met-netje ::) ziet onze canis lupi er zo uit:
Ze weegt inmiddels 24 kilo!
Geweldig Anne dat ie zo bijtrekt!!!

En nou doordouwen!! LOL... Heb er alle vertrouwen in met deze concen....kamphond... welke over een paar maanden de welfaredog genoemd zal kunnen worden!!
Door -Annemarie-
Lees ik net dat Bram Ladage internationaal gaat. :D

De eerste winkel is een pilotstore, schrijft Out.Of.Home Shops. De bedoeling is elk jaar uit te breiden met vijftig 'frietcontainers'. Er komen franchisers in Duitsland en Spanje, maar Ladage richt de pijlen ook op België, Luxemburg en Frankrijk, aldus het AD. Iedere Bram’s container wordt kant en klaar afgeleverd op locatie.

Leuk voor ze, maar kunnen ze ook niet even naar Noord Nederland komen? :( :-\ Regio Assen graag. :worthy:

Met deze nieuwe, internationale formule in een opvallende, zwarte zeecontainer wil de keten friet naar een hoger culinair niveau tillen.

Samen met oud-topman René Savelberg van McDonald's exporteert de Rotterdamse snackketen friet en vijf soorten 'stoof'. De verschillende stoven - Pulled pork BBQ stoof, Captains beef stoof, Asian chicken stoof, de vegetarische Truffle mushroom en Pumpkin veal stoof - zijn samen met sterrenkok Herman den Blijker ontwikkeld.

[zangmodus aan] Oh was ik maaaaar, in Rotjeknor gebleheeven.....[zangmodus uit] :biggrin2:

Bron: http://www.foodlog.nl/artikel/3-2-in-de ... rnationaal

Niet zo lekker gegeten, gisteren en vanavond, dan krijg je heul erg trek in een goeie snack. :P ;D
Door Angelique
Met Angels terug van de da. Wat ik al vermoedde bleek ook idd zo te wezen. Haar pancreas speelt weer op. Goed, we weten nog hoe het de vorige keer werkte, dus gaan we maar weer los op hoop van zegen.
Door -Saskia-
Angelique schreef:Met Angels terug van de da. Wat ik al vermoedde bleek ook idd zo te wezen. Haar pancreas speelt weer op. Goed, we weten nog hoe het de vorige keer werkte, dus gaan we maar weer los op hoop van zegen.

In ieder geval duidelijkheid en een plan. :-*
Angelique schreef:Met Angels terug van de da. Wat ik al vermoedde bleek ook idd zo te wezen. Haar pancreas speelt weer op. Goed, we weten nog hoe het de vorige keer werkte, dus gaan we maar weer los op hoop van zegen.
Duimen draaien hier, dat jullie haar weer "goed" krijgen. :-*
Door Ivonne
koekje schreef:Altijd hetzelfde.
Meneer kwam net thuis en ging in zn hok zitten. Even later kwam hij snel naar binnen om naar de wc te gaan. Ik zit net in de keuken, bij te komen van de speelgoedzooi opruimen, was hij klaar en kwam zn handen wassen.
En altijd krijg ik dan een hele uiteenzetting over zijn kaksessie. Hoeveelheid, consistentie, aandrang vooraf, lanceersnelheid, stank, hoeveelheid verbruikt wcpapier, etc.
En dat allemaal zonder dat ik erom vraag. Het komt helemaal uit hemzelf :facepalm:

Gadverdamme...je kan ook teveel informatie krijgen ...
Door Radja
WOW Anne,ik zie al behoorlijk wat verschil,vacht begint ook te glimmen! Echt ook hier blij voor jullie en dat verdient die arme schat ook! lupi heeft echt een fantastische gouden mand bij jullie gekregen! Hoop wel dat de jeuk snel overgaat,want dat kost mega veel energie en Lupi heeft het eten nodig om weer op normaal gewicht te komen! Sterkte en beterschap met de jeuk! Geef Lupi maar een dikke knuffel van mij! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door