Kaio schreef:Met van die bordjes: aplpaus?Nee die heb ik niet gezien. Op zich niet gek want kan maar amper tussen de mensen door kijken met mijn lengte. Wel instructie om na de reclame pauze heeeeel enthousiast te reageren

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaio schreef:Met van die bordjes: aplpaus?Nee die heb ik niet gezien. Op zich niet gek want kan maar amper tussen de mensen door kijken met mijn lengte. Wel instructie om na de reclame pauze heeeeel enthousiast te reageren
eelke schreef:Heeft iemand hier een gigantisch goede oplossing voor rubberen gevoerde regenlaarzen die sinds zaterdag zeiknat zijn en niet droog willen worden?Wachten
Doe er steeds proppen krant in maar er is inmiddels al 2,5 krant doorheen gegaan en ze voelen nog niet veel droger.
MarijeEnBoomer schreef:WachtenJa maar zo lang kan ik dan niet met die arme gupjes naar het bos! En die hebben toch hun modder nodig!!
eelke schreef:Ja maar zo lang kan ik dan niet met die arme gupjes naar het bos! En die hebben toch hun modder nodig!!Andere schoenen nat laten worden en dan daar ook op wachten
MarijeEnBoomer schreef:Andere schoenen nat laten worden en dan daar ook op wachtenHeb ik geen geschikte voor want profiel nodig ivm eerder genoemde modder
Els&Flow schreef:Laarzendroger aanschaffen.En een 2e paar goede, waterdichte rubberen laarzen van le chameau, seeland of aigle aanschaffen. Goedkoop= duurkoop.
![]()
http://www.schoenverwarmer.com/laarzen- ... aldry.html
eelke schreef:Haha die schoenenwarmer is drie keer zo duur als mijn huidige laarzen![]()
https://www.agradi.nl/dunlop-blizzard-p ... aat-39.htm
Ik ben niet echt dure laarzen waard hoor
Els&Flow schreef:Als je honden hebt en dagelijks door de modder loopt te struinen zijn goede laarzen onmisbaar.Ja die heb ik al helemaal gelezen.Ik was niet zo kapot van mijn dunlops, maar doe ook niet bepaald jaren met mijn laarzen. Er staat hier op bp nog ergens een laarzen topic, misschien heb je daar iets aan.
zurca schreef:Maar zijn ze dan vanbinnen ook echt nat? Dan is er nog weinig eer aan te behalen denk ik zo en zou ik een paar nieuwe aanschaffen.Drijfnat zijn ze! Maar als ze opdrogen moet het toch gewoon goed komen? Iets wat nat is wordt toch uiteindelijk vanzelf ooit weer een keer droog?
Ben ook niet van de leren laarzen maar een paar goede natuurrubberen laarzen, is dat niets voor je?
Heb zelf Muckboots en ben daar erg blij mee
eelke schreef:Drijfnat zijn ze! Maar als ze opdrogen moet het toch gewoon goed komen? Iets wat nat is wordt toch uiteindelijk vanzelf ooit weer een keer droog?Ja maar als ze van binnen nat zijn, zijn ze dan niet lek?! Of in ieder geval niet meer goed waterdicht....
zurca schreef:Ja maar als ze van binnen nat zijn, zijn ze dan niet lek?! Of in ieder geval niet meer goed waterdicht....Neee het water is er bovenlangs ingelopen. Mijn broek was zo door en door nat dat het daardoor naar beneden mijn laarzen in sijpelde