Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Aprilsnow
Kaio schreef:Met van die bordjes: aplpaus? :biggrin2:
Nee die heb ik niet gezien. Op zich niet gek want kan maar amper tussen de mensen door kijken met mijn lengte. Wel instructie om na de reclame pauze heeeeel enthousiast te reageren :biggrin2:
Door eelke
Heeft iemand hier een gigantisch goede oplossing voor rubberen gevoerde regenlaarzen die sinds zaterdag zeiknat zijn en niet droog willen worden?

Doe er steeds proppen krant in maar er is inmiddels al 2,5 krant doorheen gegaan en ze voelen nog niet veel droger.
eelke schreef:Heeft iemand hier een gigantisch goede oplossing voor rubberen gevoerde regenlaarzen die sinds zaterdag zeiknat zijn en niet droog willen worden?

Doe er steeds proppen krant in maar er is inmiddels al 2,5 krant doorheen gegaan en ze voelen nog niet veel droger.
Wachten :biggrin2:
Door eelke
MarijeEnBoomer schreef:Andere schoenen nat laten worden en dan daar ook op wachten :)
Heb ik geen geschikte voor want profiel nodig ivm eerder genoemde modder ::)

Oh wacht. Ik kan natuurlijk wachten. En dan ondertussen met een kopje thee google'en voor andere laarzen want blijkbaar heb ik dus écht twee paar nodig!

Bedankt voor de tip! Ik kan weer verder.
Door eelke
Els&Flow schreef:Laarzendroger aanschaffen. :biggrin2: En een 2e paar goede, waterdichte rubberen laarzen van le chameau, seeland of aigle aanschaffen. Goedkoop= duurkoop. ;)

http://www.schoenverwarmer.com/laarzen- ... aldry.html

Haha die schoenenwarmer is drie keer zo duur als mijn huidige laarzen :biggrin2:

https://www.agradi.nl/dunlop-blizzard-p ... aat-39.htm

Ik ben niet echt dure laarzen waard hoor ;)
Door Els&Flow
eelke schreef:Haha die schoenenwarmer is drie keer zo duur als mijn huidige laarzen :biggrin2:

https://www.agradi.nl/dunlop-blizzard-p ... aat-39.htm

Ik ben niet echt dure laarzen waard hoor ;)

Als je honden hebt en dagelijks door de modder loopt te struinen zijn goede laarzen onmisbaar. :) Ik was niet zo kapot van mijn dunlops, maar doe ook niet bepaald jaren met mijn laarzen. Er staat hier op bp nog ergens een laarzen topic, misschien heb je daar iets aan.
Door hannabelgje
Broerlief heeft geprobeerd om mijn Springer aan mijn electrische fiets te monteren maar dat gaat dus niet. Bah echt jammer. Hij zat altijd op mijn mountainbike maar daar kan ik niet meer op fietsen met mijn stukkende polsen. We blijven Zoë dus maar om ons middel binden tijdens het fietsen.
Door eelke
Els&Flow schreef:Als je honden hebt en dagelijks door de modder loopt te struinen zijn goede laarzen onmisbaar. :) Ik was niet zo kapot van mijn dunlops, maar doe ook niet bepaald jaren met mijn laarzen. Er staat hier op bp nog ergens een laarzen topic, misschien heb je daar iets aan.
Ja die heb ik al helemaal gelezen. ;) Leer vind ik gewoon onhandig, ik wil ze gewoon bij de kachel kunnen drogen, niet hoeven vetten etc.
Enige onhandige van deze is dat het zooltje er niet uit kan. Maar ze zijn nu ook wel echt helemaal doorweekt geraakt. Ze wegen nu 3 keer zwaarder dan normaal :biggrin2:
Misschien moet ik eens kijken bij een auto zaak voor van die ontvochtigingszakjes voor in je auto die je daarna weer kunt drogen en hergebruiken.
Door zurca
Maar zijn ze dan vanbinnen ook echt nat? Dan is er nog weinig eer aan te behalen denk ik zo en zou ik een paar nieuwe aanschaffen.
Ben ook niet van de leren laarzen maar een paar goede natuurrubberen laarzen, is dat niets voor je?
Heb zelf Muckboots en ben daar erg blij mee ;)
Door eelke
zurca schreef:Maar zijn ze dan vanbinnen ook echt nat? Dan is er nog weinig eer aan te behalen denk ik zo en zou ik een paar nieuwe aanschaffen.
Ben ook niet van de leren laarzen maar een paar goede natuurrubberen laarzen, is dat niets voor je?
Heb zelf Muckboots en ben daar erg blij mee ;)
Drijfnat zijn ze! Maar als ze opdrogen moet het toch gewoon goed komen? Iets wat nat is wordt toch uiteindelijk vanzelf ooit weer een keer droog?
Door zurca
eelke schreef:Drijfnat zijn ze! Maar als ze opdrogen moet het toch gewoon goed komen? Iets wat nat is wordt toch uiteindelijk vanzelf ooit weer een keer droog?
Ja maar als ze van binnen nat zijn, zijn ze dan niet lek?! Of in ieder geval niet meer goed waterdicht....
Door eelke
zurca schreef:Ja maar als ze van binnen nat zijn, zijn ze dan niet lek?! Of in ieder geval niet meer goed waterdicht....
Neee het water is er bovenlangs ingelopen. Mijn broek was zo door en door nat dat het daardoor naar beneden mijn laarzen in sijpelde :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door