zurca schreef:Ik ga er vanuit dat je het wel weet maar voor de zekerheid; Er zijn mediterrane hondenziektes die een hondenleven lang zich ineens kunnen uiten. De testen die nu gedaan zijn geven dus geen garantie op een hond die deze ziektes niet heeft....Ik weet het... Maar een hond kan altijd ziek worden, dat hoort bij het leven. Dat ze nu negatief is, vind ik al heel fijn, en verder: komt tijd, komt raad!
Maar als ik het goed begrijp gaan jullie haar vandaag ophalen? Heel veel plezier!!!

We hebben haar inderdaad vandaag opgehaald. Het is een doepiewoepie, maar grote genade, wat een gratenpakhuis. D'r heupbotten steken uit, ze is een en al ruggengraat en rib. Als ze 18 kilo weegt, is het veel. En dat voor een hond van bijna twee jaar en 56 cm hoog...

De kennismaking met de honden verliep vooral buiten heel goed. Laika en Max was helemaal geen probleem, Scotch een beetje omdat die altijd wat te graag wil kennismaken. Hem heeft ze op een gegeven moment wat haren uit z'n vacht gehapt. Maar gelukkig is Scotch met teefjes een gentleman die niet in de verdediging gaat, dus één NEE van mij en Lupi was weer rustig. In de woonkamer hebben we haar wel aan de lijn gehouden, omdat ze de katten wel errug interessant vond en ook wat onaardig tegen de andere honden deed omdat zij de aandacht opeiste en niet wilde delen. Maar ze luistert heel goed naar haar naam en is bovendien totaal gefixeerd op eten, dus dat is allemaal wel om te buigen.
Ben nu he-le-maal bekaf, maar ben blij dat ze er is. Ik denk dat het een heel mooi boxertje wordt, en ben ervan overtuigd dat ze over een paar dagen al een stuk relaxter in de omgang met de anderen is!