Veel plezier met vetmesten

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Och wat een mupke Anne!+1
Kim_S schreef:Och wat een mupke Anne!
EliScooby schreef:Wat een scharminkeltje zeg, alleen dat nekje al... Maar daar kan nog wel eens een heel mooi boxermeisje uit naar voren komen. Hoe ging de kunnenjulliewelvooreenboxerzorgen-keuring?Die is morgenmiddag.
Anne in Duitsland schreef:Jij denkt serieus dat wij zo lang gaan wachten op foto's?
Die is morgenmiddag.Stel dat we niet geschikt worden bevonden om honden te houden... moeten we de andere drie dan ook wegdoen?
![]()
![]()
Ik denk ook dat het een heel mooi meiske gaat worden. Haar kleur is in ieder geval prachtig. Als ze eenmaal op gewicht is, zal ik weer een fotootje van d'r plaatsen!
Anne in Duitsland schreef:Die is morgenmiddag.Ja, ik ben bang van wel. Dan ben ik bang dat je Laika dan wel hier moet plaatsen en sja, voor Scotch en Max wordt het natuurlijk helemaal moeilijkStel dat we niet geschikt worden bevonden om honden te houden... moeten we de andere drie dan ook wegdoen?
![]()
![]()
Ik denk ook dat het een heel mooi meiske gaat worden. Haar kleur is in ieder geval prachtig. Als ze eenmaal op gewicht is, zal ik weer een fotootje van d'r plaatsen!
hannabelgje schreef:Jij denkt serieus dat wij zo lang gaan wachten op foto's?
Anne in Duitsland schreef:Kijk dat is andere taal. Daar kunnen we iets mee.
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien dat ik tussendoor ook nog wel wat plaatjes kan schieten...
Anne in Duitsland schreef:Lupi is in Duitsland aangekomen! 't Is nog wel een mager Mädel, hoor. Maar goed, nothing a bit of barf can't solve!Volgens de pleegmoeder waar ze nu verblijft, heeft ze wel de statuur om een statige dame te worden. Werk aan de winkel dus! Als het weer een beetje meewerkt, halen we haar dit weekend al op, anders het weekend daarop.
Anne in Duitsland schreef:Ik zou beginnen met 3 of 4 x per dag kleine porties te geven, totaal kan dan idd best een kilo zijn![]()
Hoe zit dat ook alweer, kan ik er gewoon 3-4% van het beoogde lichaamsgewicht in stoppen (dat zou een kilootje per dag zijn, als ik de dertig kilo van Laika als uitgangspunt neem), of zou dat nog te veel zijn voor d'r magere framepje? Ik schat dat ze nu een kilo of 22 weegt, maar dat hoor ik morgen wel van d'r opvangmama.