Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Kim_S schreef:Och wat een mupke Anne!
Veel plezier met vetmesten :biggrin2:
:biggrin2:

Hoe zit dat ook alweer, kan ik er gewoon 3-4% van het beoogde lichaamsgewicht in stoppen (dat zou een kilootje per dag zijn, als ik de dertig kilo van Laika als uitgangspunt neem), of zou dat nog te veel zijn voor d'r magere framepje? Ik schat dat ze nu een kilo of 22 weegt, maar dat hoor ik morgen wel van d'r opvangmama.
Door EliScooby
Wat een scharminkeltje zeg, alleen dat nekje al... Maar daar kan nog wel eens een heel mooi boxermeisje uit naar voren komen. Hoe ging de kunnenjulliewelvooreenboxerzorgen-keuring?
EliScooby schreef:Wat een scharminkeltje zeg, alleen dat nekje al... Maar daar kan nog wel eens een heel mooi boxermeisje uit naar voren komen. Hoe ging de kunnenjulliewelvooreenboxerzorgen-keuring?
Die is morgenmiddag. :biggrin2: Stel dat we niet geschikt worden bevonden om honden te houden... moeten we de andere drie dan ook wegdoen? :nerves: :biggrin2:

Ik denk ook dat het een heel mooi meiske gaat worden. Haar kleur is in ieder geval prachtig. Als ze eenmaal op gewicht is, zal ik weer een fotootje van d'r plaatsen!
Anne in Duitsland schreef:
Die is morgenmiddag. :biggrin2: Stel dat we niet geschikt worden bevonden om honden te houden... moeten we de andere drie dan ook wegdoen? :nerves: :biggrin2:

Ik denk ook dat het een heel mooi meiske gaat worden. Haar kleur is in ieder geval prachtig. Als ze eenmaal op gewicht is, zal ik weer een fotootje van d'r plaatsen!
Jij denkt serieus dat wij zo lang gaan wachten op foto's? Afbeelding
Door EliScooby
Anne in Duitsland schreef:Die is morgenmiddag. :biggrin2: Stel dat we niet geschikt worden bevonden om honden te houden... moeten we de andere drie dan ook wegdoen? :nerves: :biggrin2:

Ja, ik ben bang van wel. Dan ben ik bang dat je Laika dan wel hier moet plaatsen en sja, voor Scotch en Max wordt het natuurlijk helemaal moeilijk ::) :biggrin2:

Ze heeft een veel donkerdere vacht dan Laika toch? Ik vraag me af hoe lang het zal duren voor ze op gewicht is en hoeveel barf ze wegwerkt :D Ga je ook met haar steppen en fietsen om spiermassa aan te maken, zodra ze wat spek op de botten krijgt?
Door smulpaap
Anne in Duitsland schreef:Lupi is in Duitsland aangekomen! 't Is nog wel een mager Mädel, hoor. Maar goed, nothing a bit of barf can't solve! :biggrin2: Volgens de pleegmoeder waar ze nu verblijft, heeft ze wel de statuur om een statige dame te worden. Werk aan de winkel dus! Als het weer een beetje meewerkt, halen we haar dit weekend al op, anders het weekend daarop.

Afbeelding

Dat gaat bij jullie helemaal goed komen :-* :-*
Fijn dat ze bij jullie een nieuwe kans krijgt !
Door Martine-Tom
Anne in Duitsland schreef::biggrin2:

Hoe zit dat ook alweer, kan ik er gewoon 3-4% van het beoogde lichaamsgewicht in stoppen (dat zou een kilootje per dag zijn, als ik de dertig kilo van Laika als uitgangspunt neem), of zou dat nog te veel zijn voor d'r magere framepje? Ik schat dat ze nu een kilo of 22 weegt, maar dat hoor ik morgen wel van d'r opvangmama.
Ik zou beginnen met 3 of 4 x per dag kleine porties te geven, totaal kan dan idd best een kilo zijn :)

Veel plezier met elkaar!
Door eelke
Ooohh wat een dunneke! Die gaat opknappen!

De wasmachine doet t niet. Hij begint er niet eens aan. Straks maar eens uit elkaar pluizen, eerst nog mijn 2e bak koffie, anders wordt het niks.
Stom ding.
Hondjes al vast weg gebracht voor de vakantie; Lola naar de opvang van de uitlaatservice (die eet daar kvv ) en Brutus naar mijn broertje. Brutus is alleen niet fit, hij kucht alsof er iets in zijn keel zit en heeft ook nog voor we hem weg brachten een kleine epileptische aanval gehad. Nu voel ik me een ontaarde hondenmama...
Oké, ik moet ergens mijn ergernis kwijt dus dan hier maar. Mensenpoep. Heb ik nu genoeg gezegd?? :-X :puke: :puke: :puke:

Ik was aan het wandelen, Tucker schiet een paadje in van een heel klein bosje. Ik hoor gepiep en schiet er naar toe, een duitse staande teefje die wat overrompeld was door Tucker zijn manier van begroeten, ik het niet gezien (geen officieel wandelgebied, verwacht er ook niemand). Er loopt een man bij, de honden racen wat samen en we vervolgen onze weg. Doerak duikt de bosjes in verderop en komt niet op mijn roepen *alarmbellengerinkel* er wordt iets gegeten aan zijn houding te zien... Ik storm de bosjes in. Allemaal wc-papier en de verse geur van poep. Die man dus. (Het vroor nog behoorlijk dus geen andere optie). Ik hoop dat Tucker hem heeft laten schrikken ;D . Doerak heeft er flink van gegeten, smeerlap (vind ik, Doerak niet :biggrin2: ).

Kunnen alle wild-poepers niet gewoon ook een poepzakje meenemen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door