Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef:Bah Eelke ik hoop dat je nijn toch op gaat knappen. Is dat recovery voer van de da niks? Daar zitten heel veel vezels in en dat eten ze heel graag.Dat is van dat vloeibare? Hij moet juist kauwen natuurlijk... zijn brokjes eet ie goed, maar dan liever brokjes met zo veel mogelijk vezels. Dus nu weer meer brokjes, maar dan betere. Als het dan toch rok moet zijn...en dat dan afbouwen zodat hij weer normaal hooi gaat eten. Al zit ie dat nu ook al te doen, dus de pijnstillers zullen zijn werk doen nu
Vandaag neemt mijn broer mij mee naar Star Wars in 3d. Hij heeft em al gezien maar offert zich op omdat hij vindt dat ik em gezien moet hebben in de bios.
eelke schreef:Ja dat is die vloeibare. Ik dacht dat het puur om de vezels ging.
Dat is van dat vloeibare? Hij moet juist kauwen natuurlijk... zijn brokjes eet ie goed, maar dan liever brokjes met zo veel mogelijk vezels. Dus nu weer meer brokjes, maar dan betere. Als het dan toch rok moet zijn...en dat dan afbouwen zodat hij weer normaal hooi gaat eten. Al zit ie dat nu ook al te doen, dus de pijnstillers zullen zijn werk doen nu
Charlie Angel schreef:Weer fijn met Charlie naar het nog wat witte bos geweest en verder weer hard aan het werk.
Vandaag zou mijn moeder jarig zijn geweest, ze zou 75 jaar zijn geworden. Blijft toch een nare dag.![]()
Heb 2 orchideeen gehaald, daar was ze altijd gek op, ze staan mooi bij haar foto.
Charlie Angel schreef:Weer fijn met Charlie naar het nog wat witte bos geweest en verder weer hard aan het werk.Dikke knuffel
Vandaag zou mijn moeder jarig zijn geweest, ze zou 75 jaar zijn geworden. Blijft toch een nare dag.![]()
Heb 2 orchideeen gehaald, daar was ze altijd gek op, ze staan mooi bij haar foto.
Charlie Angel schreef:
hannabelgje schreef:Hier gaan ze met een draainek altijd dood. Maar meestal mankeren ze meer dan alleen een draainek.Geen idee, ik had het ook nog nooit gezien. Hij eet en drinkt prima en kan ook uren gewoon rondscharrelen, alleen als het druk wordt en als die je aan wil kijken als je naast 'm staat gaat die nek weer zwabberen. Nu was dit wel dat omvalkuiken toendertijd toen ze net uit het ei kwamen, dus wie weet heeft het wel nooit echt goed gezeten bij 'm.