Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
-Annemarie- schreef:Hier nog steeds knipperende lampen. ;D

Verder is het korte rondje-met-het-hondje veranderd in een ijsbaan. :P En komt er nog veel meer aan, vannacht. Hoop dat ik morgenochtend een beetje normaal de weg op kan. :-\
Vergadering die voor vanavond gepland stond is afgelast vanwege code oranje. Heerlijk, dit weer! :biggrin2:
Ik blijf thuis vandaag. Advies is voor alles ten noorden van de lijn Den Oever - Hardenberg om niet de weg op te gaan.
Door Ronald
dinky89 schreef:Thuis werken met zicht op de straat :biggrin2:
Note: hier in de straat zelf wordt niet gestrooid ;)
Ach... ik heb hier ook nog nooit een strooiwagen gezien, hoor... :)
Door BusKay
Ronald schreef:Ik blijf thuis vandaag. Advies is voor alles ten noorden van de lijn Den Oever - Hardenberg om niet de weg op te gaan.
Kerstvakantie net voorbij....

Het is weer nooit genoeg hè..... :biggrin2: :biggrin2:

Je hebt groot gelijk!!! Dikke aai voor Nox
Door eelke
Kim_S schreef:Zo hee! Maar goed dat je je nog net op tijd bedacht! :biggrin2:
Brrrr nou!

Nou, misschien als nog wel. Je kan het abbo delen met een huisgenoot, dus dan is het met 2 sporten voor 18,- per maand... da's niet duur.
Door Kaio
eelke schreef:Brrrr nou!

Nou, misschien als nog wel. Je kan het abbo delen met een huisgenoot, dus dan is het met 2 sporten voor 18,- per maand... da's niet duur.

En wat krijg je ervoor? :biggrin2:

( Moet dan altijd denken aan zo een te kleine fitnessruimte met teveel mensen en dat je telekens moet wachten en dan net voor je een enorme zweetaap is geweest en alles onder het 'water' ligt, en dat even met een handoekje uitgewreven wordt, waarna je dan hik stap sprong over de plassen ook op het apparaat mag :biggrin2: )
Is die misschien al weg? :biggrin2:
Door Pauline
Ik ga een maand proeven bij Curves... Wat mijn doel was.... 20 september in mijn trouwjurk passen! Oh gaat u trouwen? Nee... dan ben ik 25 jaar getrouwd en het lijkt me zo leuk om mijn jurk dan weer echt dicht te kunnen krijgen!

Lukt nu ook wel, maar dan ben ik net een worst in een te strakke darm......
Door Kaela
Pauline schreef:Ik ga een maand proeven bij Curves... Wat mijn doel was.... 20 september in mijn trouwjurk passen! Oh gaat u trouwen? Nee... dan ben ik 25 jaar getrouwd en het lijkt me zo leuk om mijn jurk dan weer echt dicht te kunnen krijgen!

Lukt nu ook wel, maar dan ben ik net een worst in een te strakke darm......
Dat klinkt niet zo sexy ;D

Ik had vandaag ijsvrij van mijn training met mijn personal trainer. Maar omdat ik graag richting het voorjaar wil gaan beginnen met hardlopen, vond ik het zonde niets te doen. Dus mooi de oefeningen gedaan die ik geleerd heb om mijn enkels en schenen sterker te maken. Vorige keer met hardlopen kreeg ik shint splints en dat wil ik niet nog een keer!
Donderdag ga ik voor het eerst een programma met stukjes hardlopen doen op de loopband. Het lijkt me doodeng om op een band te lopen, maar dat is hopelijk een kwestie van wennen. Het lijkt me namelijk wel ideaal om op de band een beginnetje te maken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door