Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Annemarie- schreef:Hier nog steeds knipperende lampen.Ik blijf thuis vandaag. Advies is voor alles ten noorden van de lijn Den Oever - Hardenberg om niet de weg op te gaan.![]()
Verder is het korte rondje-met-het-hondje veranderd in een ijsbaan.En komt er nog veel meer aan, vannacht. Hoop dat ik morgenochtend een beetje normaal de weg op kan.
![]()
Vergadering die voor vanavond gepland stond is afgelast vanwege code oranje. Heerlijk, dit weer!
Ronald schreef:Ik blijf thuis vandaag. Advies is voor alles ten noorden van de lijn Den Oever - Hardenberg om niet de weg op te gaan.Verstandig, Ro! Ik ben ook thuis.
dinky89 schreef:Thuis werken met zicht op de straatAch... ik heb hier ook nog nooit een strooiwagen gezien, hoor...![]()
Note: hier in de straat zelf wordt niet gestrooid
Ronald schreef:Ik blijf thuis vandaag. Advies is voor alles ten noorden van de lijn Den Oever - Hardenberg om niet de weg op te gaan.Kerstvakantie net voorbij....
eelke schreef:Haha, ik had me net bijna ingeschreven bij een sportschoolZo hee! Maar goed dat je je nog net op tijd bedacht!
Kim_S schreef:Zo hee! Maar goed dat je je nog net op tijd bedacht!Brrrr nou!
eelke schreef:Brrrr nou!
Nou, misschien als nog wel. Je kan het abbo delen met een huisgenoot, dus dan is het met 2 sporten voor 18,- per maand... da's niet duur.
Pauline schreef:Ik ga een maand proeven bij Curves... Wat mijn doel was.... 20 september in mijn trouwjurk passen! Oh gaat u trouwen? Nee... dan ben ik 25 jaar getrouwd en het lijkt me zo leuk om mijn jurk dan weer echt dicht te kunnen krijgen!Dat klinkt niet zo sexy
Lukt nu ook wel, maar dan ben ik net een worst in een te strakke darm......