Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Saskia-
Het idee van spekjes, broccoli en geklutst ei was leuk. De uitvoering minder. Mijn hemel, ik bak er ook echt (letterlijk) niks van. :-X

Iemand nog een leuke vrijgezelle top-chef in de vriendenkring?
-Saskia- schreef:Het idee van spekjes, broccoli en geklutst ei was leuk. De uitvoering minder. Mijn hemel, ik bak er ook echt (letterlijk) niks van. :-X

Iemand nog een leuke vrijgezelle top-chef in de vriendenkring?
Niet van jouw leeftijd :biggrin2:
Door Mowgli
Zelfgemaakt zuurdesem speltbrood met zaden en pitten. Helaas was het brood net zo zuur als roggebrood (wat mijn Schatzi trouwens niet erg vindt). Ik had namelijk de avond voor oud en nieuw een poolish (voordeeg) met zuurdesem gemaakt, zodat ik de volgende dag het brood zou kunnen bakken. Maar helaas had ik op 31 december te weinig tijd om het brood te vormen (voorbereidingen voor oud en nieuw), waardoor ik het pas gisteravond kon bakken. Ik was trouwens wel verbaasd hoe goed het brooddeeg in de eerste instantie was gerezen toen ik op oudjaarsavond even in de koelkast keek :P Mijn zuurdesem is dus goed actief :D
Door Lizzy
Mowgli schreef:Zelfgemaakt zuurdesem speltbrood met zaden en pitten. Helaas was het brood net zo zuur als roggebrood (wat mijn Schatzi trouwens niet erg vindt). Ik had namelijk de avond voor oud en nieuw een poolish (voordeeg) met zuurdesem gemaakt, zodat ik de volgende dag het brood zou kunnen bakken. Maar helaas had ik op 31 december te weinig tijd om het brood te vormen (voorbereidingen voor oud en nieuw), waardoor ik het pas gisteravond kon bakken. Ik was trouwens wel verbaasd hoe goed het brooddeeg in de eerste instantie was gerezen toen ik op oudjaarsavond even in de koelkast keek :P Mijn zuurdesem is dus goed actief :D
Oh leuk, zelf zuurdesembrood maken! Doe je het brood in een broodbakmachine?

Hier vanavond bami. Met een omeletje erop, pindasaus en augurkjes erbij.
Lizzy schreef:
Oh leuk, zelf zuurdesembrood maken! Doe je het brood in een broodbakmachine?

Hier vanavond bami. Met een omeletje erop, pindasaus en augurkjes erbij.
Ik bak het brood in de oven, dat smaakt veel beter als uit de broodbakmachine.

Hier moesten vanavond de groentenresten uit de groentela worden opgemaakt. Dus speltpasta met veel knoflook en verschillende groenten.

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door