Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Cathelijn schreef:We zijn het jaar supermooi begonnenWat heerlijk dat hij lekker even naar huis mocht.Eerst rustig gewandeld, lekker stil buiten. Na het ontbijt kwamen zus en zwager met mijn nichtjes en even later als klap op de vuurpijl Joris met zijn huisgenoot. Hij mocht een paar dagen naar huis en kwam dus op bezoek voor Nieuwjaar. We hebben even wat traantjes gelaten in de hal en toen een gezellig uurtje gehad voordat bij Joris de koek weer op was. Nog wat familiefoto's gemaakt.
Daarna met pap, zus en Maud nog Ilan gaan uitlaten en toen vond ik het wel mooi geweest.
Cathelijn schreef:We zijn het jaar supermooi begonnenGeweldig!!! Dat gaat de goede kant op!!Eerst rustig gewandeld, lekker stil buiten. Na het ontbijt kwamen zus en zwager met mijn nichtjes en even later als klap op de vuurpijl Joris met zijn huisgenoot. Hij mocht een paar dagen naar huis en kwam dus op bezoek voor Nieuwjaar. We hebben even wat traantjes gelaten in de hal en toen een gezellig uurtje gehad voordat bij Joris de koek weer op was. Nog wat familiefoto's gemaakt.
Daarna met pap, zus en Maud nog Ilan gaan uitlaten en toen vond ik het wel mooi geweest.
Cathelijn schreef:We zijn het jaar supermooi begonnenEerst rustig gewandeld, lekker stil buiten. Na het ontbijt kwamen zus en zwager met mijn nichtjes en even later als klap op de vuurpijl Joris met zijn huisgenoot. Hij mocht een paar dagen naar huis en kwam dus op bezoek voor Nieuwjaar. We hebben even wat traantjes gelaten in de hal en toen een gezellig uurtje gehad voordat bij Joris de koek weer op was. Nog wat familiefoto's gemaakt.
Angelique schreef:Afwasmachine geeft net de geest...veeg tekenOhhh brrr wat een slechte start van het jaar!