Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Hier alles rustig verlopen, alleen een vuurpijl tegen de ruit. De honden kijken nog ff naar het vuurwerk en ik ben aan het wachten tot het klaar is zodat ze kunnen gaan plassen en slapen.

Afbeelding
Door Kaio
Tis hier nog heel lang doorgegaan gisteravond. Half 4 zei meneer Kaio die nog in bed ligt. Aan hem de dankbare taak om bij ze te blijven gister (hij heeft beduidend minder slaap nodig dan ik)
En held Maci wilde om half 12 gister persee nar buiten, aja kon wel was "rustig". Meteen kwam de eerste vuurpijl hier in de buurt, snel naar binnen en eenmaal binnen toch echt wel even naar buiten staan blaffen, zal ze leren!
De andere 2 binnen waren ook wel verschoten. Kaio vooral grumpie omdat ie niet rustig buiten kon slapen hoor. Heeft gewoon in de keuken liggen slapen. Maci en Fozzy moesten geaaid worden Maci dwong zelf af, als je stopte :biggrin2: En na een half uur zijn ze maar ergens gaan liggen slapen en ik ook, nouja in bed dan. Meneer Kaio is erbij gebleven. Want ja slapen deden ze wel maar we moeten niet allebei weg he.
Maar goed valt me wel op dat Maci een heel eind is gekomen, van panisch naar dit toe. Nu kunen ze ook lekker buiten liggen weer. Strakkies een blokkie om in het veld, nog nergens anders ivm laatste rommel afsteken. Rustig daggie ervan gaan maken vandaag.

@ Eelke vroeger keek Kaio ook naar vuurwerk, en kon ook gewoon mee naar buiten dan, vond ie ook leuk. Nu vindt ie het alleen maar lastig dat ie gestoord wordt in zijn slaap ;D
Door dinky89
Nou, bij het vreugdevuur stond hier om 12 uur iemand met zo'n stafford terwijl er ondertussen bommen (cobra's, vlinderbommen?) werden gegooid in het vuur en de bosjes ernaast :-X
Hierdoor durfde ik daar niet in de buurt te staan want vind ze dan toch onberekenbaar ook al leek hij relatief rustig...
Door Ruisje
Hier is de jaarwisseling rustig verlopen. Gistermiddag zag ik wel hier en daar in het dorp wat rookwolken boven de boomtoppen uitkomen, maar dat waren de enige knallen overdag. Om 00:00 begon het echte geknal en gesuis en om 00:30 was het vuurwerk blijkbaar weer op. Half 3 vannacht hoorden we de allerlaatste scheet buiten.
Hondjes en poezels lagen de hele avond relaxed op de bank alsof het welke andere avond dan ook was. En vandaag, na de grote middagwandeling stond er Nieuwjaarskonijn op het menu. :D
Afbeelding
Door kira
Niets van de jaarwisseling gemerkt. Mijn lijf gaf op en heb heerlijk onrustig liggen slapen. Vandaag wel wat gewandeld met de honden en verder dvd gekeken, bleek er alleen aan het einde bij de ontknoping enkel een streep te zien te zijn, jammer want nou weten we niet wat het einde is.
Door judith1967
Om kwart voor 10 hondje uit gaan laten,was heerlijk rustig in het park
daarna gaan douchen,oliebolletje als ontbijt en naar mijn moeder toe,daarna weer naar huis,lekker op de bank,gemozaiekt en gevoegd.
Morgen dagje werken.
Door Cathelijn
We zijn het jaar supermooi begonnen :D Eerst rustig gewandeld, lekker stil buiten. Na het ontbijt kwamen zus en zwager met mijn nichtjes en even later als klap op de vuurpijl Joris met zijn huisgenoot. Hij mocht een paar dagen naar huis en kwam dus op bezoek voor Nieuwjaar. We hebben even wat traantjes gelaten in de hal en toen een gezellig uurtje gehad voordat bij Joris de koek weer op was. Nog wat familiefoto's gemaakt.
Daarna met pap, zus en Maud nog Ilan gaan uitlaten en toen vond ik het wel mooi geweest.
Cathelijn schreef:We zijn het jaar supermooi begonnen :D Eerst rustig gewandeld, lekker stil buiten. Na het ontbijt kwamen zus en zwager met mijn nichtjes en even later als klap op de vuurpijl Joris met zijn huisgenoot. Hij mocht een paar dagen naar huis en kwam dus op bezoek voor Nieuwjaar. We hebben even wat traantjes gelaten in de hal en toen een gezellig uurtje gehad voordat bij Joris de koek weer op was. Nog wat familiefoto's gemaakt.
Daarna met pap, zus en Maud nog Ilan gaan uitlaten en toen vond ik het wel mooi geweest.
Wat heerlijk dat hij lekker even naar huis mocht.
Door BusKay
Cathelijn schreef:We zijn het jaar supermooi begonnen :D Eerst rustig gewandeld, lekker stil buiten. Na het ontbijt kwamen zus en zwager met mijn nichtjes en even later als klap op de vuurpijl Joris met zijn huisgenoot. Hij mocht een paar dagen naar huis en kwam dus op bezoek voor Nieuwjaar. We hebben even wat traantjes gelaten in de hal en toen een gezellig uurtje gehad voordat bij Joris de koek weer op was. Nog wat familiefoto's gemaakt.
Geweldig!!! Dat gaat de goede kant op!!

Vanavond deze film gezien... een aanrader voor de hondenliefhebber!!

Afbeelding

http://www.moviemeter.nl/film/104776
Door Radja

Ooooh wat heerlijk voor jullie dat Joris een paar dagen thuis is geweest! Mooi begin van het nieuwe jaar!
Door eelke
Angelique schreef:Afwasmachine geeft net de geest...veeg teken >:(
Ohhh brrr wat een slechte start van het jaar!

Cathelijn wat fijn van je broer! Dat moet erg speciaal zijn geweest!

Oud en nieuw doorgekomen. Nijn is vandaag weer naar buiten verhuisd. Gisteren nog op controle geweest, nog steeds ontstoken dus nog een spuit gehad... :-\ ben benieuwd of het nog wel goed komt. Verder eet ie gewoon (dat deed ie al de tijd al, normaal stoppen ze daarmee) en komt ie fit over, poetst zichzelf etc. Zo'n kooitje binnen is zielig dus hup naar buiten. Daarna op de borrel bij schoonouders, en vanavond op de borrel bij oma. En nu weer thuis :)
Door kira
Begin iets op te knappen met de nadruk op iets. Voordeel van vakantie ziek zijn is dat ik er aan kan toegeven.

Sinds Bronwyn sytzes ontdekt heeft is het iedere morgen om zes uur feest, dam gaan ze helemaal los. Vanmorgen deed iedereen mee en hoorde ik allemaal gegrommel en gegrauwel ze hadden enorme lol. Daar kan geen wandeling tegen op.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door