Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Jeff schreef:
Ik heb het getest en bij mij gaat het goed. Gebruik jij de iphone of android app? Gisteren had Ronald ook problemen met Tapatalk en die waren opgelost door de app cache te legen. En anders kan je proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren. En als het dan nog steeds niet werkt dan moet je dat laten weten dan meld ik het bij Tapatalk.
Dat had ik al gedaan toen de toen de nieuwe software net in de lucht was, maar zojuist toch nog maar een keer de cache geleegd. De berichen in de 'Inbox' zijn precies hetzelfde als in 'Sent items' -- alleen de ingekomen berichten.
Ik gebruik het op de iPad.

Edit: Ik zal nu nog even de app verwijderen en opnieuw installeren ...
Edit2: Na opnieuw installeren werkt het weer goed zo te zien! Er was wel een Tapatalk update van 4 december die nog niet geïnstalleerd was, dus of dat ook geholpen heeft weet ik niet. Maar het werkt weer! Dankjewel!!
Ruisje schreef:Dat had ik al gedaan toen de toen de nieuwe software net in de lucht was, maar zojuist toch nog maar een keer de cache geleegd. De berichen in de 'Inbox' zijn precies hetzelfde als in 'Sent items' -- alleen de ingekomen berichten.
Ik gebruik het op de iPad.

Edit: Ik zal nu nog even de app verwijderen en opnieuw installeren ...
Edit2: Na opnieuw installeren werkt het weer goed zo te zien! Er was wel een Tapatalk update van 4 december die nog niet geïnstalleerd was, dus of dat ook geholpen heeft weet ik niet. Maar het werkt weer! Dankjewel!!
:thumbup:
Jeff schreef:Er moet nog een omlaag knop komen en sommigen vonden de omhoog knop te klein dus er komt een nieuwe omlaag knop:

Afbeelding
klopt het dat ik nu mijn laptop op de kop moet zetten?? Het typt nl zo lastig :-\ :-X Maar eh, verder is ie wel mooi groot, ik kan ook nooit de kleine lettertjes in polissen ed lezen....... die moeten hier maar een voorbeeld aan nemen :-[

:dog: :dog: :dog: :dog: :dog: :dog: :dog: :dog: :dog: :dog:
Ligaa schreef:Klopt het dat de quotes in de andere subfora nog niet werken? Ik zie ze hier wel goed maar in de andere subfora niet.

Mijn berichten beginnen ook nu standaard met twee spaties, dat had ik voorheen niet. Miniscuul ergerpuntje. ::)

Quotes werken in all subfora als het goed is alleen moeten de quotes van oude berichten die zijn meegegaan met het overzetten nog goed gezet worden als je dat bedoelt.

Die twee spaties heeft iedereen en komt door de tinypic uitbreiding. Het staat op mijn lijstje!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door