Lazy Garfield schreef:Dat klopt, maar wat bedoelt Jeff dan?Er moet nog een omlaag knop komen en sommigen vonden de omhoog knop te klein dus er komt een nieuwe omlaag knop:

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Jeff schreef:Dat had ik al gedaan toen de toen de nieuwe software net in de lucht was, maar zojuist toch nog maar een keer de cache geleegd. De berichen in de 'Inbox' zijn precies hetzelfde als in 'Sent items' -- alleen de ingekomen berichten.
Ik heb het getest en bij mij gaat het goed. Gebruik jij de iphone of android app? Gisteren had Ronald ook problemen met Tapatalk en die waren opgelost door de app cache te legen. En anders kan je proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren. En als het dan nog steeds niet werkt dan moet je dat laten weten dan meld ik het bij Tapatalk.
Ruisje schreef:Dat had ik al gedaan toen de toen de nieuwe software net in de lucht was, maar zojuist toch nog maar een keer de cache geleegd. De berichen in de 'Inbox' zijn precies hetzelfde als in 'Sent items' -- alleen de ingekomen berichten.
Ik gebruik het op de iPad.
Edit: Ik zal nu nog even de app verwijderen en opnieuw installeren ...
Edit2: Na opnieuw installeren werkt het weer goed zo te zien! Er was wel een Tapatalk update van 4 december die nog niet geïnstalleerd was, dus of dat ook geholpen heeft weet ik niet. Maar het werkt weer! Dankjewel!!
constance.blokzijl schreef:Bij mij gaat het ook nog niet allemaal lekker op tapatalk. Nu ben ik denk ik echt blont; hoe leeg ik nou die cache? Op de ipad?Naar 'Me' dan 'Settings' en daarin 'Clear cache'.snap het echt niet sorry....
Ruisje schreef:Dat is gelukt! Dank je wel
Naar 'Me' dan 'Settings' en daarin 'Clear cache'.
Jeff schreef:Er moet nog een omlaag knop komen en sommigen vonden de omhoog knop te klein dus er komt een nieuwe omlaag knop:klopt het dat ik nu mijn laptop op de kop moet zetten?? Het typt nl zo lastig
jasmijn schreef:Klopt het dat je op de telefoon onder aan de pagina geen terug naar bar-plaats knopje hebt?Ja dat klopt. Bovenin is er een link naar bar-plaats op de telefoon. Je moet nu nog naar boven scrollen maar er komt een "omhoog" knop (zie voorbeeld hierboven).
Op mijn iPad heb ik het wel
Dian schreef:klopt het dat ik nu mijn laptop op de kop moet zetten?? Het typt nl zo lastigHoe bedoel je op z'n kop zetten?![]()
Maar eh, verder is ie wel mooi groot, ik kan ook nooit de kleine lettertjes in polissen ed lezen....... die moeten hier maar een voorbeeld aan nemen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ligaa schreef:Klopt het dat de quotes in de andere subfora nog niet werken? Ik zie ze hier wel goed maar in de andere subfora niet.
Mijn berichten beginnen ook nu standaard met twee spaties, dat had ik voorheen niet. Miniscuul ergerpuntje.