Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
Angelique schreef:Wat een leuke bende gespuis heb je rondlopen zeg! Ik vind stiekem snooker het grappigst :biggrin2:
Snooker is altijd smerig.
Door Lida. S
Kaela schreef:Ooooh Schnautzers, zoooo leuk! Wat een mooi stel Lida, echt heel leuk ze een keer te zien!

Op mijn stage hadden ze een riesenschnautzer, Dimon heette hij. Hij was van de bazin en soms verdween hij een poosje uit zicht. Als je dan vroeg waar hij was, antwoordde ze altijd met: Och, die hond is zo dom, hij is vast tegen een boom aangelopen en licht nu ergens bewusteloos. En als ik heel eerlijk ben, ze had wel een beetje een punt :2funny: . Maar het was zo'n grappige lieverd, ik heb door hem de schnautzers wel een beetje in mijn hart gesloten.
Snooker en Shirah zijn riesenschnautzers, Shandy is een boef. Whisky is een dwergschnautzer.
Door pluk
Wat een heerlijk stelletje :smitten:
Blijf het geweldig vinden om een boef met staart en flaporen te zien, wij hadden ze vroeger thuis maar altijd gecoupeerd :'(
Door Dian
-Saskia- schreef:Ahhhh whisky is leuheuk! (Oke, ik ben ook een beetje gevoelig voor de naam) :thumbsupup:
haha, ik moest ook gelijk aan jou denken..... das een hond voor Sas ;D ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door Dian op za 05 dec 2015, 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Dian
Lida. S schreef:Snooker en Shirah zijn riesenschnautzers, Shandy is een boef. Whisky is een dwergschnautzer.
Wat een heerlijk stel honden :smitten: Bij Shirah ging ik de mist in, dacht dat dat een retriever mix was, ik miste de "baard" :-[ White is ook een leukerd :smitten: en Blacky doet me denken aan onze hond vroeger....... ;)
Door Lida. S
Dian schreef:Wat een heerlijk stel honden :smitten: Bij Shirah ging ik de mist in, dacht dat dat een retriever mix was, ik miste de "baard" :-[ White is ook een leukerd :smitten: en Blacky doet me denken aan onze hond vroeger....... ;)
Ik scheer de honden altijd kaal. Dat is makkelijker dan er een goed model van te maken. En die schooiers van mij zijn dat ook niet waard. Ze lopen en graven de hele dag in de bagger. Dan is het wel zo makkelijk als de hele vacht kort is. Het karakter van de hond verandert er niet door, maar ze zijn hierdoor wel minder herkenbaar
Door Dian
Lida. S schreef:Ik scheer de honden altijd kaal. Dat is makkelijker dan er een goed model van te maken. En die schooiers van mij zijn dat ook niet waard. Ze lopen en graven de hele dag in de bagger. Dan is het wel zo makkelijk als de hele vacht kort is. Het karakter van de hond verandert er niet door, maar ze zijn hierdoor wel minder herkenbaar
Ik ken het, Rakker heeft niet voor niets een joggingpakmodel zoals Do het altijd noemde :biggrin2: Dat rokje zeek ie altijd vol en dat stonk vreselijk op den duur. Nu heb ik nergens last van. Hij heeft sowieso geen echte Westie vacht (pluk), dus scheer maar zonder rokje. De Cairn heeft gelukkig geen rokje, Laddy heeft een hele mooie plukvacht, die wordt wel geplukt naar de Cairn eisen :biggrin2:

Wat zijn White en Blacky voor een ras?? Vind ik leukerds :smitten:
Door Lida. S
Dian schreef:Ik ken het, Rakker heeft niet voor niets een joggingpakmodel zoals Do het altijd noemde :biggrin2: Dat rokje zeek ie altijd vol en dat stonk vreselijk op den duur. Nu heb ik nergens last van. Hij heeft sowieso geen echte Westie vacht (pluk), dus scheer maar zonder rokje. De Cairn heeft gelukkig geen rokje, Laddy heeft een hele mooie plukvacht, die wordt wel geplukt naar de Cairn eisen :biggrin2:

Wat zijn White en Blacky voor een ras?? Vind ik leukerds :smitten:
Het zijn asbakkies, maar White moet voor een Westie doorgaan en Blacky voor een Boomertje.
Door Dian
Lida. S schreef:Het zijn asbakkies, maar White moet voor een Westie doorgaan en Blacky voor een Boomertje.

Ik zie in White echt wel een Westie. Als ik Rakker helemaal kaal zou scheren, zou hij er veel van weg hebben........ Blacky doet me heel erg denken aan onze hond vroeger.........

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Dian op zo 06 dec 2015, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lida. S
We "schelden" White altijd uit voo mislukt konijn. Gen mooie benaming voor een Westie. Blackie is kliener dan dat jullie hondje was. Ik zal tzt nog wel wat meer foto's plaatsen van de honden, dan krijg je een beter beeld
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door