Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Wat een leuke bende gespuis heb je rondlopen zeg! Ik vind stiekem snooker het grappigstSnooker is altijd smerig.
Kaela schreef:Ooooh Schnautzers, zoooo leuk! Wat een mooi stel Lida, echt heel leuk ze een keer te zien!Snooker en Shirah zijn riesenschnautzers, Shandy is een boef. Whisky is een dwergschnautzer.
Op mijn stage hadden ze een riesenschnautzer, Dimon heette hij. Hij was van de bazin en soms verdween hij een poosje uit zicht. Als je dan vroeg waar hij was, antwoordde ze altijd met: Och, die hond is zo dom, hij is vast tegen een boom aangelopen en licht nu ergens bewusteloos. En als ik heel eerlijk ben, ze had wel een beetje een punt. Maar het was zo'n grappige lieverd, ik heb door hem de schnautzers wel een beetje in mijn hart gesloten.
Lida. S schreef:Snooker en Shirah zijn riesenschnautzers, Shandy is een boef. Whisky is een dwergschnautzer.Wat een heerlijk stel honden
Dian schreef:Wat een heerlijk stel hondenIk scheer de honden altijd kaal. Dat is makkelijker dan er een goed model van te maken. En die schooiers van mij zijn dat ook niet waard. Ze lopen en graven de hele dag in de bagger. Dan is het wel zo makkelijk als de hele vacht kort is. Het karakter van de hond verandert er niet door, maar ze zijn hierdoor wel minder herkenbaarBij Shirah ging ik de mist in, dacht dat dat een retriever mix was, ik miste de "baard"
White is ook een leukerd
en Blacky doet me denken aan onze hond vroeger.......
Lida. S schreef:Ik scheer de honden altijd kaal. Dat is makkelijker dan er een goed model van te maken. En die schooiers van mij zijn dat ook niet waard. Ze lopen en graven de hele dag in de bagger. Dan is het wel zo makkelijk als de hele vacht kort is. Het karakter van de hond verandert er niet door, maar ze zijn hierdoor wel minder herkenbaarIk ken het, Rakker heeft niet voor niets een joggingpakmodel zoals Do het altijd noemde
Dian schreef:Ik ken het, Rakker heeft niet voor niets een joggingpakmodel zoals Do het altijd noemdeHet zijn asbakkies, maar White moet voor een Westie doorgaan en Blacky voor een Boomertje.Dat rokje zeek ie altijd vol en dat stonk vreselijk op den duur. Nu heb ik nergens last van. Hij heeft sowieso geen echte Westie vacht (pluk), dus scheer maar zonder rokje. De Cairn heeft gelukkig geen rokje, Laddy heeft een hele mooie plukvacht, die wordt wel geplukt naar de Cairn eisen
![]()
Wat zijn White en Blacky voor een ras?? Vind ik leukerds
Lida. S schreef:Het zijn asbakkies, maar White moet voor een Westie doorgaan en Blacky voor een Boomertje.