Suzanne schreef:Jawel hoor, dat kan prima.
Mijn persoonlijke mening is dat je het niet kunt maken zo'n verzekering niet te hebben.
Suzanne
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Erna schreef: Jawel hoor, dat kan prima.;-)
Suzanne schreef: ;-)Je mag natuurlijk vinden wat je wilt maar het is natuurlijk een beetje raar om hierover een mening te hebben terwijl je die helemaal niet kunt hebben in deze. Je kent de mensen niet, je kent hun financiele situatie niet, je hebt geen flets benul van hoeveel geld er vrij komt wanneer iemand dood gaat. Dus waar heb je het over?
Dat is dan weer jouw persoonlijke mening ;-)
Ik vind niet dat je je nabestaanden op kunt zadelen met dat soort kosten, het gaat niet om 2 tientjes, maar om fors geld. Als daar geen verzekering voor is of geen geld beschikbaar (spaargeld van overledenen) vind ik (mening, geen feit) dat je dat niet kunt maken.
Suzanne
Erna schreef: Niet meer sinds ik een levensverzekering heb die uitkeert bij overlijden.O wacht, die heb ik ook. Oef!
Lizzy schreef: Je mag natuurlijk vinden wat je wilt maar het is natuurlijk een beetje raar om hierover een mening te hebben terwijl je die helemaal niet kunt hebben in deze. Je kent de mensen niet, je kent hun financiele situatie niet, je hebt geen flets benul van hoeveel geld er vrij komt wanneer iemand dood gaat. Dus waar heb je het over?Ik heb het ook niet over een specifiek iemand. De vraag was toch algemeen bedoeld?
Suzanne schreef: Ik heb het ook niet over een specifiek iemand. De vraag was toch algemeen bedoeld?Dat zei je dus niet meerdere malen, in eerste instantie schreef je gewoon dit:
Bovendien zeg ik meermalen "of een verzekering of geld beschikbaaar"....
De nabestaanden ermee opzadelen vind ik een no-go, ongeacht wie de overledene is en wie de nabestaanden.
Suzanne
Lizzy schreef: Ik vroeg het me ineens af. Vast omdat Leo en ik geen uitvaartverzekering hebben. Wie van jullie heeft er wel een en waarom?Huh...heb je plannen??
BusKay schreef: Huh...heb je plannen??Hahahaha, Leo reageerde precies hetzelfde toen ik hem vertelde dat een uitvaart best duur is![]()
Hier ook geen we hebben een uitgebreide reservepot voor dit soort zaken... verzekeren kost geld en nu heb ik het in eigen hand/bezit...