Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef: Ik wilde iets met rode bietjes en feta, maar da's koud. Ik wil iets warms. Het is winter, het vriest, er liggen een paar moleculen sneeuw. Iemand een idee voor gekookte koude rode bietjes en feta, maar dan warm?Dat zet je dat in de oven
Lizzy schreef: Bieten ploffen in de oven (in alu folie met olijfolie, zout en tijm) en direct als je ze er (na 1 uur) uit haalt gooi je er balsamico op en gebrokkelde feta. En dan eet je dat met je vingers op.Vervolgens ga je naar de badkamer om je verbrande vingers onder de lauwe kraan te houden en ze in te smeren met brandzalf.
Lizzy schreef: Bieten ploffen in de oven (in alu folie met olijfolie, zout en tijm) en direct als je ze er (na 1 uur) uit haalt gooi je er balsamico op en gebrokkelde feta. En dan eet je dat met je vingers op.Kan dat ook met reeds gekookte bietjes? Of worden die alleen maar warm en slap daardoor?
Angelique schreef: Dat zet je dat in de oven![]()
Anne in Duitsland schreef: Kan dat ook met reeds gekookte bietjes? Of worden die alleen maar warm en slap daardoor?Neh bleh
BusKay schreef: Vervolgens ga je naar de badkamer om je verbrande vingers onder de lauwe kraan te houden en ze in te smeren met brandzalf.Iets laten afkoelen BusKay
Het is vanaf dit moment aan te raden uw vingers niet meer af te likken.
Kim_S schreef: Restaurant "Bij de Buurvrouwe"?![]()
Lizzy schreef: Iets laten afkoelen BusKay
Ik wou iets schrijven als "daar vreet je je vingers bij op" maar da's niet gelukt![]()