baileys schreef: Ik heb vandaag de verkoopakte getekend. Weer een periode afgesloten. Gelukkig wel al een poosje aan een hele leuke nieuwe begonnen :-)Goed bericht!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
baileys schreef: Ik heb vandaag de verkoopakte getekend. Weer een periode afgesloten. Gelukkig wel al een poosje aan een hele leuke nieuwe begonnen :-)Goed bericht!!
Ike schreef: Gefeliciteerd Baileys en Cathelijn!Ach dat doen we voor elkaar. Andersom zou ik ook altijd bij hun terecht kunnen.
Das zeker even inschikkenmaar voor n goed doel
Over een tijdje staat me dat ook te wachten (of het moet allemaal zo goed op elkaar aansluiten)
als eerst het appartement van m'n dochter en daarna van haar vriend is verkocht.
Dan trekken ze hier even in tot ze samen een mooi koophuis hebben gevonden![]()
Cathelijn schreef: Ach dat doen we voor elkaar. Andersom zou ik ook altijd bij hun terecht kunnen.Zo is dat, zo denken wij ook
Toch vind ik het niet erg dat ik van tevoren de einddatum al weet![]()
*Marga* schreef: Vanmorgen zou om 9 uur een kijker komen, dus ze had het hele weekend opgeruimd, kinderen bij opa en oma en schoonmaken en opruimen maar, belt de makelaar om kwart voor 9 af , de kijker had bij een andere makelaar een bod gedaan en dat werd geaccepteerd, ach ze was doodmoe en dan deze teleurstelling, eindelijk een kijker na anderhalf jaar stilte..Dit is echt zoooo balen he, heel vervelend. Hopen maar dat er snel een andere kijker komt!
lianneke schreef: Kreeg vandaag een meeltje dat de koopster de borgsom gestort heeft bij meneer notaris.Jeeeeeej
Durf nu wel in te gaan pakken denk ik![]()
Kim_S schreef: JeeeeeejHuh? Ga je van de terug naar nl?
Fijn voor jullie
OT:
Iemand een grooot huis met groooote tuin huren voor niet zo'n grooot bedrag, in Duitsland naast Nijmegen?![]()
Kaio schreef: Huh? Ga je van de terug naar nl?Voor geen goud
lianneke schreef: Kreeg vandaag een meeltje dat de koopster de borgsom gestort heeft bij meneer notaris.Je had al klaar moeten zijn
Durf nu wel in te gaan pakken denk ik![]()