Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lianneke
baileys schreef: Ik heb vandaag de verkoopakte getekend. Weer een periode afgesloten. Gelukkig wel al een poosje aan een hele leuke nieuwe begonnen :-)
Goed bericht!!
Door Cathelijn
Pap en mam hebben het huis ook verkocht. Nog twee weken voor het waarschijnlijk definitief is en zo'n 5 weken voor de verhuisdatum.
Ze hebben een huurhuis gevonden bij mij om de hoek per 1-2-2016.
Ter overbrugging komen ze een maand of 2 in mijn huisje erbij. Even inschikken  :biggrin2:
Door Ike
Gefeliciteerd Baileys en Cathelijn!  :D

Das zeker even inschikken  :biggrin2: maar voor n goed doel  :)

Over een tijdje staat me dat ook te wachten (of het moet allemaal zo goed op elkaar aansluiten)
als eerst het appartement van m'n dochter en daarna van haar vriend is verkocht.
Dan trekken ze hier even in tot ze samen een mooi koophuis  hebben gevonden  :)
Door Cathelijn
Ike schreef: Gefeliciteerd Baileys en Cathelijn!  :D

Das zeker even inschikken  :biggrin2: maar voor n goed doel  :)

Over een tijdje staat me dat ook te wachten (of het moet allemaal zo goed op elkaar aansluiten)
als eerst het appartement van m'n dochter en daarna van haar vriend is verkocht.
Dan trekken ze hier even in tot ze samen een mooi koophuis  hebben gevonden  :)
Ach dat doen we voor elkaar. Andersom zou ik ook altijd bij hun terecht kunnen.
Toch vind ik het niet erg dat ik van tevoren de einddatum al weet :P
Door Ike
Cathelijn schreef: Ach dat doen we voor elkaar. Andersom zou ik ook altijd bij hun terecht kunnen.
Toch vind ik het niet erg dat ik van tevoren de einddatum al weet :P
Zo is dat, zo denken wij ook  :)
Alleen ben jij in t voordeel dat je een einddatum weet  :biggrin2:
Door *Marga*
Vanmorgen zou om 9 uur een kijker komen, dus ze had het hele weekend opgeruimd, kinderen bij opa en oma en schoonmaken en opruimen maar, belt de makelaar om kwart voor 9 af , de kijker had bij een andere makelaar een bod gedaan en dat werd geaccepteerd, ach ze was doodmoe en dan deze teleurstelling, eindelijk een kijker na anderhalf jaar stilte..
Door lianneke
*Marga* schreef: Vanmorgen zou om 9 uur een kijker komen, dus ze had het hele weekend opgeruimd, kinderen bij opa en oma en schoonmaken en opruimen maar, belt de makelaar om kwart voor 9 af , de kijker had bij een andere makelaar een bod gedaan en dat werd geaccepteerd, ach ze was doodmoe en dan deze teleurstelling, eindelijk een kijker na anderhalf jaar stilte..
Dit is echt zoooo balen he, heel vervelend. Hopen maar dat er snel een andere kijker komt!
Door dinky89
Wat enorm vervelend idd Marga

Hier schiet het vanuit de andere kant niet op....
Vrijdagmiddag huisje bekeken, wil vandaag 2e bezichtiging aanvragen makelaar zou terugbellen maar hoor vervolgens niets meer.
Makelaars.........
Door dinky89
Ik had dus naar de verkopende makelaar (kantoor) gebeld maar de secretaresse van het kantoor beheert de agenda niet en zou dus makelaar terug laten bellen voor afspraak........
Door Kim_S
lianneke schreef: Kreeg vandaag een meeltje dat de koopster de borgsom gestort heeft bij meneer notaris. :)
Durf nu wel in te gaan pakken denk ik ;D
Jeeeeeej  :D
Fijn voor jullie  :-*

OT:
Iemand een grooot huis met groooote tuin huren voor niet zo'n grooot bedrag, in Duitsland naast Nijmegen?  ::)
Door Kaio
Kim_S schreef: Jeeeeeej  :D
Fijn voor jullie  :-*

OT:
Iemand een grooot huis met groooote tuin huren voor niet zo'n grooot bedrag, in Duitsland naast Nijmegen?  ::)
Huh? Ga je van de terug naar nl?
Door Angelique
lianneke schreef: Kreeg vandaag een meeltje dat de koopster de borgsom gestort heeft bij meneer notaris. :)
Durf nu wel in te gaan pakken denk ik ;D
Je had al klaar moeten zijn  :biggrin2:

Wanneer is de overdracht gepland?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door