Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Neejoh, doet echt geen zeer. Een kind baren, of een kwartier je persweeen inhouden,  of een hoofdje dat staat en daarmee je perineum uitscheurt, dat doet pas zeer.
huid strak trekken is de truc. Als je zelf aan het harsen bent, lukt dat niet. Door het te laten doen wel.
Door Mieke L.
koekje schreef: Neejoh, doet echt geen zeer. Een kind baren, of een kwartier je persweeen inhouden,  of een hoofdje dat staat en daarmee je perineum uitscheurt, dat doet pas zeer.
huid strak trekken is de truc. Als je zelf aan het harsen bent, lukt dat niet. Door het te laten doen wel.
Die weeën vond ik nog het ergste (uitscheuren, inknippen, hechten en baren vielen daarmee in het niet) Dus okselhaar laten harsen moet idd te doen zijn  :biggrin2: (alsnog blijf ik lekker scheren)
Charlie's Angel schreef: Vroeg Charlie uitgelaten, want vanaf half 8 mag ik de deur niet meer uit. Dan zijn ze asbest verwijderen op de galerij.
Ooow, is ook zo. Veel plezier met binnenzitten. Als het net zulk lekker weer is als hier, dan moet dat geen probleem zijn... :-X
Anne in Duitsland schreef: Ooow, is ook zo. Veel plezier met binnenzitten. Als het net zulk lekker weer is als hier, dan moet dat geen probleem zijn... :-X
Wat weer betreft is het niet erg nee. Kan ik ook lekker doorwerken , al zijn ze nu aan mijn kantoorraam bezig. ::)
Charlie ligt op mijn voeten onder het bureau dus die vind het ook niet erg. :biggrin2:
Eind van de middag wel nog therapie dus hoop dat ik er dan uit kan.
Door zurca
Bij ons in de woonwijk liep iemand met loslopende hond voor ons uit. Die liep gezellig door de voortuinen te banjeren. Toen ik zag dat de hond ook nog even gezellig de poot omhoog deed, midden in een voortuin, kon ik mijn mond niet meer houden.
De eigenaar van de hond daarna ook niet, zal maar niet herhalen wat ik te horen kreeg.... ::) :-X
Door Kaio
zooo, de hele dag al bezig met de laatste 4 pentekeningen, nu nog eentje en klaar  :D
En dan nog hier en daar "retoucheren"
zo pauze voorbij, weer aan de slag, dan kan ik nog de jongens te eten geven en dan weer ervandoor
Door Kaela
Vanmorgen gesport. Daarna zouden we naar Daantje, maar Oscar raakte op de ringweg nogal overstuur. Dus maar weer huiswaarts gegaan. Volgende week ga ik in de herkansing.
Om het suffe saaie middagrondje dan nog een beetje leuk te maken, mocht Oscar de weg kiezen. We hebben een nogal interessant rondje gelopen, maar de uitkomst was voorspelbaar, richting het losloopveld  ;D. Helaas voor hem ging dat feestje niet door, want daar durf ik op dit tijdstip niet heen.

Nu de rest van de middag luilakken. Das ook wel eens lekker.
Door Angelique
zurca schreef: Bij ons in de woonwijk liep iemand met loslopende hond voor ons uit. Die liep gezellig door de voortuinen te banjeren. Toen ik zag dat de hond ook nog even gezellig de poot omhoog deed, midden in een voortuin, kon ik mijn mond niet meer houden.
De eigenaar van de hond daarna ook niet, zal maar niet herhalen wat ik te horen kreeg.... ::) :-X
Het zal ongetwfijfeld verband hebben gehad met de beroepskeuze van je moeder en mogelijke doodsoorzaken in de toekomst en ieta over de rechtwn van de hond. :-X
Door zurca
Angelique schreef: Het zal ongetwfijfeld verband hebben gehad met de beroepskeuze van je moeder en mogelijke doodsoorzaken in de toekomst en ieta over de rechtwn van de hond. :-X
Nou je slaat de spijker op z'n kop :P
En dat terwijl ik de beroepskeuze van zijn moeder, mogelijke doodsoorzaken/ziektes echt niet gebruikt heb...Alleen een "of dat normaal is tegenwoordig dat honden bij andere door tuinen lopen en ze gebruiken als toilet" Vrij normale vraag gezien de situatie ::)
Door K&D
*milyck* schreef: Me  verwonderd en geërgerd over hoe  arrogant mensen soms kunnen zijn... :-X
je bent niet de enige. Heb me vanavond ook geërgerd. Waarom niet gewoon direct iets aan iemand zeggen of vragen maar waarom via een ander? Dat betekent gewoon dat er geluld is. Ik houd daar niet van. Dus de botte bijl erin en beiden aangesproken. De ene moet het gewoon zeggen en de ander moet zich niet als boodschappenjongen laten gebruiken. Vond ze niet leuk... :P schooljuffen vinden het blijkbaar leuk zich overal mee te bemoeien. ::) Trutgedrag vind ik het.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door