Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef: Ik heb mn armpitten laten harsen. Ze zijn nu baby butt smooth 8)auw! lijkt me zo pijnlijk!
koekje schreef: Neejoh, doet echt geen zeer. Een kind baren, of een kwartier je persweeen inhouden, of een hoofdje dat staat en daarmee je perineum uitscheurt, dat doet pas zeer.Die weeën vond ik nog het ergste (uitscheuren, inknippen, hechten en baren vielen daarmee in het niet) Dus okselhaar laten harsen moet idd te doen zijn
huid strak trekken is de truc. Als je zelf aan het harsen bent, lukt dat niet. Door het te laten doen wel.
Charlie's Angel schreef: Vroeg Charlie uitgelaten, want vanaf half 8 mag ik de deur niet meer uit. Dan zijn ze asbest verwijderen op de galerij.Ooow, is ook zo. Veel plezier met binnenzitten. Als het net zulk lekker weer is als hier, dan moet dat geen probleem zijn...
Anne in Duitsland schreef: Ooow, is ook zo. Veel plezier met binnenzitten. Als het net zulk lekker weer is als hier, dan moet dat geen probleem zijn...Wat weer betreft is het niet erg nee. Kan ik ook lekker doorwerken , al zijn ze nu aan mijn kantoorraam bezig.![]()
zurca schreef: Bij ons in de woonwijk liep iemand met loslopende hond voor ons uit. Die liep gezellig door de voortuinen te banjeren. Toen ik zag dat de hond ook nog even gezellig de poot omhoog deed, midden in een voortuin, kon ik mijn mond niet meer houden.Het zal ongetwfijfeld verband hebben gehad met de beroepskeuze van je moeder en mogelijke doodsoorzaken in de toekomst en ieta over de rechtwn van de hond.
De eigenaar van de hond daarna ook niet, zal maar niet herhalen wat ik te horen kreeg....![]()
![]()
Angelique schreef: Het zal ongetwfijfeld verband hebben gehad met de beroepskeuze van je moeder en mogelijke doodsoorzaken in de toekomst en ieta over de rechtwn van de hond.Nou je slaat de spijker op z'n kop![]()
*milyck* schreef: Me verwonderd en geërgerd over hoe arrogant mensen soms kunnen zijn...je bent niet de enige. Heb me vanavond ook geërgerd. Waarom niet gewoon direct iets aan iemand zeggen of vragen maar waarom via een ander? Dat betekent gewoon dat er geluld is. Ik houd daar niet van. Dus de botte bijl erin en beiden aangesproken. De ene moet het gewoon zeggen en de ander moet zich niet als boodschappenjongen laten gebruiken. Vond ze niet leuk...![]()