Kaio schreef: Joep is ook wel een lekker dingJa da's waar
Tja blaadjes zijn natuurlijk heerlijk rolmateriaal, eh wat moet ik hem dan nog vertellen?

Wbt de Beer; GEWOON NORMAAL DOEN!! misschien? Evenals bij jouw tv

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaio schreef: Joep is ook wel een lekker dingJa da's waar
Tja blaadjes zijn natuurlijk heerlijk rolmateriaal, eh wat moet ik hem dan nog vertellen?
Kim_S schreef: Er is al wel een andere toet (Ligt eraan...voor jezelf moet je ze nog uit de boom trekken, maar als je ook valappels wilt dan liggen er al wel wat boel op de grond.) maar die heeft geen trekhaak.
Duurt effe dus.
Maar ik verlos je graag van wat appeltjes hoor! Of moeten die ook met de aanhanger?![]()
Kaela schreef: Nog steeds niet helemaal fit, gewerkt vandaag en ook nog wezen sporten. Best wel trots op mezelf.Hoppa thats the spirit!
eelke schreef: Ik moet plassen maar Joep ligt op schootGewoon geloven! Heb er nooit van gehoord, maar een rondje google leert mij dat zij zoiets is als mijn Jelle in damesvorm op een dvd
Hoppa thats the spirit!
Ik doe tegenwoordig Jillian Michaels. Over 3,5 week ben ik kei slank én gespierd zegt ze 8)
Angelique schreef: Meneer Lique dacht ook....laar ik een keer meedoen aan zo'n like en win aktieProest
Angelique schreef: Meneer Lique dacht ook....laar ik een keer meedoen aan zo'n like en win aktieKrijgt ie dat meiske er ook bij?
eelke schreef: Krijgt ie dat meiske er ook bij?Ben bang van niet...alhoewel...tis wel dozenmarkt natuurlijk![]()
Angelique schreef: Ben bang van niet...alhoewel...tis wel dozenmarkt natuurlijk![]()
eelke schreef: Ik moet plassen maar Joep ligt op schootDaar heeft aerosmith een liedje over
Hoppa thats the spirit!
Ik doe tegenwoordig Jillian Michaels. Over 3,5 week ben ik kei slank én gespierd zegt ze 8)