Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Kaio schreef: Joep is ook wel een lekker ding  :biggrin2:

Tja blaadjes zijn natuurlijk heerlijk rolmateriaal, eh wat moet ik hem dan nog vertellen?
Ja da's waar  :biggrin2:

Wbt de Beer; GEWOON NORMAAL DOEN!! misschien? Evenals bij jouw tv  :biggrin2:
Door Angelique
Kim_S schreef: Er is al wel een andere toet ( :D) maar die heeft geen trekhaak.
Duurt effe dus.
Maar ik verlos je graag van wat appeltjes hoor! Of moeten die ook met de aanhanger?  :biggrin2:
Ligt eraan...voor jezelf moet je ze nog uit de boom trekken, maar als je ook valappels wilt dan liggen er al wel wat boel op de grond.
Door eelke
Ik moet plassen maar Joep ligt op schoot  >:(

Kaela schreef: Nog steeds niet helemaal fit, gewerkt vandaag en ook nog wezen sporten. Best wel trots op mezelf.

Hoppa thats the spirit!

Ik doe tegenwoordig Jillian Michaels. Over 3,5 week ben ik kei slank én gespierd zegt ze  8)
Door Kaela
eelke schreef: Ik moet plassen maar Joep ligt op schoot  >:(

Hoppa thats the spirit!

Ik doe tegenwoordig Jillian Michaels. Over 3,5 week ben ik kei slank én gespierd zegt ze  8)
Gewoon geloven! Heb er nooit van gehoord, maar een rondje google leert mij dat zij zoiets is als mijn Jelle in damesvorm op een dvd  :biggrin2:

Ik heb best een eindje te gaan en langzaam is beter. Dus het gaat niet zo heel hard. Maar ondanks dat de cijfers nog niet direct een Wow reactie oproepen voel ik me wel echt véél beter! Wat een verschil het al maakt zeg.
Het is alleen jammer dat ik elke 2 weken verkouden word, dat draagt dan weer niet bij aan de algehele gesteldheid. En ik wil al heel lang plasma gaan doneren, waar ik huizenhoog tegenop zie en nu dus steeds moet uitstellen. Waardoor ik er nog meer tegenop zie. Ik hoop dus heel erg dat ik begin november eindelijk gaan kan!
Door BusKay
Een oudere man, in niet zo'n beste conditie,

vraagt aan een trainer bij de sportschool:

"Ik wil graag een goede indruk maken op knappe jonge meid.

Welk apparaat kan ik dan het beste gebruiken?"

Zegt de trainer: "Gebruik de pinautomaat hier om de hoek!"

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door BusKay
Wel dat is dus de komende weken.. de paden op en de lanen in!! Veel fietsplezier!  Vergeet niet om onderweg wat lekkere groentes bij GG in te slaan. Ik heb gehoord dat hij erg lekkere zuurkool heeft.  :D :D
Door Kaio
eelke schreef: Ik moet plassen maar Joep ligt op schoot  >:(

Hoppa thats the spirit!

Daar heeft aerosmith een liedje over  :biggrin2:
Maar die mevrouw ziet er idd goed uit zeg

Maar eh, ik ben na de vakantie ook maar weer begonnen, hou het nu op shaun T.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door